torsdag 16. juni 2016

Blomar og te-lys på rekved

Når minstemann strevar med treg mage går det med eindel glas med sviskemos :-) Eg måtte prøve ein idè eg fekk med å sette dei saman med rekved. Eg og dei tre minste tok oss ein tur i fjøra og samla plank ein dag. Heim igjen fann me fram lim (eg brukte trelim). Me plukka inn litt blomar, det er jo ikkje vanskeleg å finne i desse tider. Markblomar er noko av det vakraste ♥ Dei står berre ei kort stund, men dei skaper slik glede. Tre glas fekk blomar i medan dei andre to te-lys.






Denne pyntar opp på bordet.






Enkel og fin DIY.
Benjamin hjelper mamma. Skjønne guten min ♥




























Kan sikkert lagast med andre glas og.









Te-lys, rekved(og andre naturmaterialer), markblomar = tre favorittar for meg. Saman vart dei heller ikkje så verst.






Takk for at du besøkte bloggen. Velkommen att ;-)

Kristina





4 kommentarer:

  1. Jeg forstår meg egentlig ikke så mye på interiør..., men det der var bare stilig! :-)
    Men så lurte jeg litt på hvordan dette lukter? Friske blomster har sin herlige blomsterlukt, og "fersk" rekved har sjølukt, ble det en fin miks?
    Velsigna god dag! (kom ikke gjennom med kommentar tidligere)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blei ei herleg miks ja ;-) Neida, eigentleg lukta rekveden veldig lite. Var veldig tørr etter å ha lege lenge i solsteiken. Takk for besøket :-)

      Slett
  2. Så flott det ble.
    Du er kreativ og flink.
    Ønsker deg ei velsigent god sommeruke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Astrid. Ønsker deg også ei fortsatt fin og velsigna veke :-)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...