mandag 9. mai 2016

Late dagar og Salme 40



Med dette nydelege været har me no nærast flytta ut på terrassen. Me kan aldri vite kor mange slike solskinnsdagar me får, så det gjeld å nyte dei medan dei er her. 
Litt istandgjering til 11 årsdag og 17.mai blir det og innimellom.

Bloggen får litt mindre tid no om dagane. Vil prøve å poste ca 1 innlegg i veka framover.


Sara nyt sola med ei god bok




Eg leste Salme 40 i går. Den er så fin og eg vart så oppmuntra av det som sto der. Her er litt av den:"Jeg ventet og ventet på Herren. Og Han bøyde seg til meg og hørte mitt rop. Han dro meg opp fra den grusomme avgrunnen, ut av den gjørmete leiren. Han satte mine føtter på klippen, og trygget mine skritt. Han la en ny sang i min munn, en lovsang til vår Gud. Mange skal se det og frykte, og de skal stole på Herren. Salig er den mann som setter sin lit til Herren, og som ikke vender seg til de hovmodige eller dem som bøyer av til løgn". Salme 40, 1-5



Vær velsigna, Kristina


2 kommentarer:

  1. Nydelige dager på Vestlandet nå, og nydelig salme!
    Velsigna god dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har vore eit fantastisk ver siste tida. Litt kaldare no enn det var for nokre dagar sidan, men likevel flott. Håpar det held til 17.mai. Salma er flott. Den traff meg sånn. Ha det fint, og takk for at du tok turen innom.

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...