søndag 15. mai 2016

Fin måte for barn å lære engelsk

Læraren til eldstejenta gav meg eit tips ein gong som eg har brukt mykje. Eg har lyst at ungane skal få mestre engelsk godt og føle at dei henger med i engelsktimane på skulen. Sjølv hugsar eg at eg strevde litt med dette faget og at eg dermed aldri likte engelsk så godt. Ikkje før eg kom på rom med ei frå USA då eg gjekk DTS med Ungdom i Oppdrag. Då måtte eg, hihi ;) 

I dag finnes det jo så mange muligheter for læring. Tipset eg fekk og som eg no vil gi vidare er å nytte seg av youtube til engelsk læring. Her finnes mange lærerike sangfilmar og teiknefilmar. Sikkert mange som allereie nyttar seg av dette, men for dåke som ikkje visste dette legg eg ut linkar til aktuelle songar. Den første var den Sara sin lærar anbefalte og som dei også brukar å høyre mykje på skulen her våre barn går.

Det engelske alfabet:




Fingernavn-sang:




Hjulene på bussen, + mange andre sanger.



Det finnes eit hav av ulike alternativ på youtube. Når ein filmsang er sett, kjem det opp mange andre alternativ som kan vera kjekke å sjå. Eg har ikkje opplevd at det kjem opp filmar/songar som er upassande for barn, men det er greit å halde eit auge med skjermen og ikkje la ungane trykke vilt sjølv. Det finnes jo absolutt mykje me aldri vil at ungane skal få sjå der inne. Men desse er veldig kjekke og lærerike. Veldig greit er det og med sang-miksar som varer opptil 55 min. Den siste av dei tre linkane mine er eit døme på det.

Barn likar jo som regel å sjå film, så kvifor ikkje la dei lære litt engelsk samtidig?

Når ungane kjem og spør om dei kan få sjå film her (me har ikkje tv med kanalar, så det er ikkje faste tv-tider her i hus) så seier eg ofte, greit, viss dåke ser litt engelsk alfabet først. Dei blir nødt til å sjå 3-4 av desse her før dei får velge litt meir sjølv. Det synest dei er heilt ok. Ikkje kvar gong dei ser film, men innimellom. Særleg når nokon er sjuke og heime frå skulen. Då brukar eg dette eindel. Får dei velge sjølv på youtube blir det som regel tom and jerry, chip and dale, eller donald.

Håpar alle har det bra der dei er. Blir litt sjeldnare blogging her nordibygdo fortida. Mykje som skjer, og alt for fint ver til å sitte inne i. 

Snart 17.mai  Hurra for Norge! Me bloggast :-)






1 kommentar:

  1. Flotte tips!

    Fortsatt God Pinse og flott 17.mai når den dukkar opp :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...