tirsdag 12. april 2016

Familyrules

På veggen i gongen heng eit skilt. 


Fint å sjå på, men og med innhald.


Minner oss alle om korleis me vil ha det imellom oss i familien.
































Dei minste forstår nok ikkje så mykje engelsk endå då. Dei lærer mest av å sjå på oss 
andre.

Me har alle eit ansvar for å skape ein god familiekultur. Oss vaksne aller mest.


Eg høyrer ofte ungane mine igjen i meg sjølv.


Seier eller gjer ting på akkurat same måten.




Me kan skape kulturar eller ukulturar, og mykje av ansvaret ligg på oss.


Skiltet vart nok primært kjøpt inn fordi mor i huset likte designet på det skal eg innrømme, men teksten er ikkje så verst den heller. Ting som både er fint og sjå på og i tillegg har budskap med seg likar me ;)


Kjøpt på nille forøvrig. Kan jammen ha fine ting der og.

Klem Kristina


2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...