fredag 15. april 2016

Eit blått skap i gongen


Oppå skapet i gongen står det gule ranukler.
Det heng og eit skilt med fint vers, og det heng sko eldstejenta vår hadde då ho var lita. 





Skapet er gamalt. Kor gamalt veit eg ikkje. Eg kjøpte det av ei dame via finn.no. Ho hadde funne det i bestemora sin kjellar. Det er noko spesielt fint med gamle møblar. Dei har sjel.




Inni skapet skjuler det seg ein masse med spel. Brettspel, puslespel og kortspel. Kjekt å finne på med familien. Kanskje blir det litt tid til det no når det er helg?



Frå gongen der skapet står ser me inn på gutterommet. Her deler 3 brødre rom ilag. Korleis det går vil eg prøve å lage eit innlegg om seinare.





Ynskjer deg som er innom ei god helg 

Kristina

7 kommentarer:

  1. Så kjekt at du har tatt vare på det flotte skapet!

    God helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du likte skapet. Eg er veldig glad i det. Takk for at du tok turen innom ♥

      Slett
  2. Nydelig skap�� Flott blogg du har. Mye bra å lese. Så kjekt at dere lar barna dele rom☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lillian :-) Takk for gode ord. Ja det er mykje positivt med det å la barn dele rom. Og utfordringer. Vil prøve å skrive eit innlegg om det snart. Ha ei velsigna veke ♥

      Slett
  3. Nydelig skap�� Flott blogg du har. Mye bra å lese. Så kjekt at dere lar barna dele rom☺

    SvarSlett
  4. Et fint gammelt skap.
    Koselig å ta vare på gamle ting med sjel.
    Ønsker deg ei fortsatt velsignet god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid. Ja det er noko ekstra med desse solide gamle møblane som har levd ei stund. Takk for at du så trufast leser bloggen min ♥ Ønsker deg ei velsigna veke.

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...