fredag 22. april 2016

Denne boka ønsker me oss

Bilderesultat for øisteins blyant

Som tidlegare nemnd har eg tegneglade barn. Her ein dag kom jenta vår Sara heim frå skulen med kopiar i frå ei Øysteins-blyantbok ho hadde fått. Eg ser at dette er ei bok me må ønske oss, for dette var noko både ho og 5- og 7åringen vår likte godt. 


Her har Sara tegna ei ku ferdig og no begynt på ei geit. Med steg for steg forklaring gjer det det enklare for ungane å få det til.






Jonas og Benjamin vil og vera med å tegne. Eg ser at dei hentar mykje inspirasjon i storesøstera si.









Trur me må skaffe oss ei slik bok/hefte. No startar bursdagssesongen snart her i heimen (frå mai til sept har 6 av 7 bursdag) Hint hint til bestemødre, tanter og onkel som kanskje les bloggen*smil*. 

Dette var så kjekk aktivitet at eg måtte dele det her på bloggen og. 
Skulle nesten tru eg er sponsa, men det er eg altså ikkje. Frivillig reklame :)



Kärnan Aktivitetsbok Lær å Tegne Dyr

Takk for at du tok turen innom bloggen. Eg set pris på dåke kvar og ein ♥
Ha ein fortsatt fin dag allesaman.

Klem fra Kristina

3 kommentarer:

  1. Kjempe gøy aktivitet!
    Og så mykje betre enn teiknebøker der borna skal fargelegge det andre har teikna.. Ja,ja.. Kjekt det også, men her vert læringa større.
    God helg nord i bygdo :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koseleg kommentar Sigrid! For skuleungar er dette heilt supert, ja passer egentlig bra for 4-5 åringar og. Enig i at dette er litt meir utviklande enn å berre fargelegge. Det passar kanskje betre for dei heilt minste barna. Ønsker deg ei god ny veke♥

      Slett
  2. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع




    amazing

    شركة تنظيف بالرياض




    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...