fredag 18. mars 2016

Lag is av brusrester

Det går mot sommartider og det betyr også sesong for å ete meir is. Deler her eit veldig enkelt og rimeleg tips til korleis å lage is til barna. 

I vårt hus blir det ofte ståande igjen brusrester etter helga eller etter feiringar. Istadenfor å kaste dei, så kan dei heller koma til nytte som dette.








Mikael hjelper mamma.










Brettet er klart til å settast i frysaren.







Etter nokre timar er isane klare.





Desse siste dagane har vore fantastisk fine her på vestlandet. Ikkje akkurat så varmt at det er behov for å kjøle seg ned med ein is, men likevel stor stas for ungane. No er det vår! Då passa det med ei lita feiring på terrassen med isen me laga oss.

♥♥♥





4 kommentarer:

  1. Så flotte barn! Og så fint de har det!

    Jeg er ikke så mye på blogg lenger, blir heller instagram og Facebook. Holdt igjen lenge, men så ble jeg da med. Likevel skal du vite at jeg tar dere alle med i min morgenbønn!Kjenner dere ikke, men kjenner dere litt likevel, føler jeg. -Margit-

    Har skrevet dette på en kommentar lenger ned også, men visste ikke om du ville sett det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du skjønne Margit. Takk for alle gode ord du legger igjen på bloggen min. Vit, eg har lest dei alle isaman :) Og tusen takk for forbønn. Føler også eg kjenner deg litt. Det er noko med den søskenkontakten som strekker seg langt utover geografiske avstander. Takk igjen, for at du er ein så oppmuntrende person ♥

      Slett
  2. Lurt, Har visst noe Solo stående.
    Skal jammen prøve på det.
    Ha ei god palmehelg :)

    SvarSlett
  3. Takk og iligeså Astrid! Solo-is fungerer supert.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...