fredag 11. mars 2016

Kvardagen vår, del 1

Eg tenkte eg vil dele litt om kvardagen vår og kva me gjer på om dagane. Mange tenker at det må bli lange dagar og lurer kanskje på kva ein bruker tida på. I denne første delen deler eg litt om kva me gjer på innandørs på føremiddagane. Me er sjølvsagt ute også, men det kjem eg tilbake til i eit seinare innlegg. Eg veit ikkje om dette er interisant for andre å lese om, men eg tar sjansen på at det kan vere det for nokon. Kanskje mest for andre i same situasjon som også er heime med små barn. 

Sara og Jonas går på skulen kvar dag, medan Benjamin har nokre månader igjen av barnahagetida si før han og blir skulegut. Til vanleg er eg altså heime med minsten (1/2 år) og Mikael på 2 1/2 år. Benjamin har full plass i barnehage, men eg har han heime ein dag i veka ettersom kva dag som passar best.






My dear little boys



Dagen startar med frukost saman heile familien. Me set stor pris på den stunda ilag før alle går kvar til sitt. Andakt (kort) og vekas bibelvers høyrer med. Ørjan tar med seg Benjamin og fylgjer han til barnehagen, og eg sender skuleungane avgarde. Klokka er ca 08.15. når me vinker og klemmer farvel til dei.



Bildet er ikkje fra eit frukostmåltid. Her koste me oss med vaflar.
Eg steller dei to minste, om dei ikkje allereie er det, og tar deretter kjøkkenet. Her ryddar eg etter frukosten og gjer dagens gjeremål på to-do lista mi. Det hjelper meg å vere strukturert og få gjort unna ting.

Litt husarbeid må det berre bli. Og Mikael henger seg på. Han blir gjerne med å bretter klær som her på bildet under. Klesvask blir det eindel av med 7 mann i familien. Eg prøver meg fram på rutinar som kan fungere for å vere nokolunde ajour på denne fronten og. Ikkje heilt lett, men eg nærmar meg noko som fungere bra for oss. 




Så er det tid for leik. Sjølv om det er mykje som burde og skulle vore gjort så prøver eg å ta meg tid til å sette meg litt ned med 2 åringen vår og vise han min fulle oppmerksomhet. Han treng det. Eg merkar fort på humøret og trivselen om han berre må gå å leike aleine heile tida. Dette er viktig prioritering, og absolutt nødvendig når ein har valgt å ha barna heime framfor barnehage. Så får eg prøve å vere ein så god leikekamerat som mogleg ;) 





Å bygge tårn av ulike klossar er alltid ein vinnar for denne karen. Noko anna som er gøy er perling. Dette er god trening for finmotorikken vil eg tru.





Avogtil legg mamma seg ned på golvet for å prøve å trene litt. Då kjem det raskt ein liten kar som vil ut og fly. Så her er me altså ute på ein liten flytur.

Minsten og er med på dette. Han er ein skikkeleg herjegut. 







Sjølv om det er avstand i alder på dei to minste hos oss (2 år), så merkar eg godt at dei har glede av kvarandre. Her er dei med på togbyggelaging begge to.






Ekstra stas er det når storebror Benjamin er heime frå barnehagen. Her er dei igong med å male på ark. 










Me gjer ikkje ALT dette på ein føremiddag, det kjem fram av dei ulike klærne dei har på seg på bildene. Eg har tatt bilder litt no og då for å vise dåke eit glimt av kva me gjer på inne om dagane. Eg tenker no at eg og skulle tatt bilde av Mikael som ser på film, for det hender også rett som det er. Eg kan ofte kjenne på trøtthet om føremiddagane og tyr då til ein filmsnutt for 2 åringen medan minsten søv. Er eg heldig så blir det ein dupp på sofaen. Eg må ta med dette for eg vil ikkje framstille meg som bedre enn eg er. Spesielt kan det vere vanskeleg å vere blid og positiv og ta alle trassutbrudd på rette måten dersom ein har sove dårleg på natta. Eg er ikkje alltid på topp, berre så det er sagt. Men mykje smil og glede blir det uansett iløpet av ein dag. Ein smiler aldri så mykje som når ein er saman med barn. Og så mykje skjønt og herleg som dei får til å seie? Eg må berre smile og le av alt det fantastiske som kjem ut av munnen på Mikael som er 2,5 år. 2-3 års alderen er unik der synest eg. Dei seier SÅ mykje skjønt! Føler meg så heldig som får dele kvardagen med mine søte små, og følge tett med på utviklinga deiras. Tilby meg allverdens karriæremuligheter. Eg velger dette.

I del 2 vil de få vite meir om kva me gjer på her nord i bygdo om dagane. Så følg med ;)









3 kommentarer:

  1. Tror ungene dine har det veldig bra.
    Heldige som fær lov til å ta det med ro heime
    så lenge de er så pass små. Jeg var også heldig
    å kunne være en del heime. Godt å slippe det kjøret
    om morgenen. Kvinnefrigjøring er vel å kunne selv
    velge det som passer best for hele familien?
    Det burde i hvert fall bety det. Ikke at en MÅ ut i jobb.
    Kos deg sammen med dine kjære :)Trolldeig har du
    sikkert prøvd sammen med de små. Spennende Men kanskje
    like så greit med en gjærbakst så de kan lage boller eller
    rundstykker. Syns alltid det var koselig å bake sammen
    med guttene.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid, og takk for koseleg kommentar. Ja det eg og synest det må vere rom for å velge det som er best for kvar familie. Alle er me ulike og med ulike ønsker.

      Baking ja, det er noko eg og liker. Hadde faktisk tatt eindel bilder fra ein dag me bakte men eg gløymde å ta dei med i innlegget. Kommer kanskje i eit anna innlegg. Trolldeig ja, det må me prøve. Har ikkje lagt det sidan eg var liten sjølv. Takk for tips, og ha ein velsigna god dag vidare.

      Slett
  2. Kjære Kristina! Jeg blir helt rørt over å lese det du skriver! dere er bare SÅ skjønne, hele familien! Både inni og utenpå! -Margit-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...