mandag 28. mars 2016

DIY seglebåt

Eg får stadig nye ideàr som eg har lyst å prøve ut. Mange av dei blir med tanken og nokre få blir realisert. Her er eit av dei sistnemnde. Seglebåt av bogskinke-boksar! Eg elskar å lage noko fint ut av ting som ellers ville hamna i boset. 
(DIY=Do it yourself).


Obs! Her kjem eit lite bilderas:












Dette er ein aktivitet som også egnar seg for barn, men kanskje ikkje dei heilt minste. 

Dette treng du av utstyr:



  • Bogskinkeboks
  • Maling 
  • Blomsterpinner str 7 mm (eller andre egna pinnar)
  • Spiker og hammar 
  • Papir med fine mønster (eventuelt stoffrestar)
  • Lim
  • Lita sag
Framgongsmåte: Mal eller spray boksane, 2 strøk. Sag pinnane i rett storleik (ca 15 cm) og mal dei kvite. Velg eit punkt der du vil at masta skal stå og spikre eit hol fra baksida og gjennom "golvet" i båten. Bruk deretter ein heilt liten spiker (minste type) og spikre den fast i masta/trepinnen ved at du spikrer den på bak i frå (som vist på biletet). Ta litt lim nederst på masta før du spikrer den heilt på plass. Eg tenkte fyrst eg skulle bruke skruar, men fant ingen som var små nok. Det ville kanskje gitt eit endå stødigare resultat. Klipp vimplar i ulike mønster og lim på. 





Desse skal nok etterkvart få pynta opp på barneromma. Må berre ta ein skikkeleg ryddesjau der inne fyrst. Ja for desse båtane her egnar seg best til pynt, eller iallefall varsam leik :)






Dette innlegget posta eg fyrste gong i nov 2011. Repriseinnlegg med andre ord.



Du kan no og fylgje meg på Instagram om du vil. Du finn meg på @nordibygdo



Kristina

4 kommentarer:

  1. Så fine da! En fin DIY
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Tusen takk Christina♥ Ønsker deg og ein fin kveld/dag

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Takk Astrid. Kjekt at du synes de var fine, og takk for at du er ein så trofast leser av bloggen :) Klem

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...