fredag 26. februar 2016

Så glad eg får dele kvar dag med desse 5

I dag vart det ein liten fotosession her heima. Eg bada ungane og fann fram passande klær. No med det fine lyset ute og i tillegg litt snø var det fine forhold til å ta bilder i.

Takkekort-bilder og bilde til avisa. 
(Ja, veldig seint ute. Litlagullet har jo rukke å bli 5 mnd alt).

Lenger nede i innlegget fortel eg litt om valet mitt med å slutte å jobbe som sjukepleiar for å vere heime på fulltid. 


































Mine 5 elskede små skjønningar. Dåke fyller dagane mine med latter, smil, glede og uendeleg masse kos. I tillegg følger det med ein dose bekymring og tiltider grå hår. Eg kan bli så oppgitt og frustrert at eg ikkje veit kva eg skal gjere. Likevel, dåke 5 er det beste som har hendt meg (itillegg til pappen dåkas og vår Far i himlen). Eg er så glad for at eg får dela kvardagane med dåke. Trivielt kan det vere ja, men heilt uerstatteleg. Me blir ikkje rike på pengar og materielle ting, men det som betyr endå meir er me så heldige å få dele saman. Tid. Måltid. Leksetid. Kosetid. Lesetid. Kveldstid. Stelletid. Nattatid. Ja tid til alle døgnets tider.

Som Karsten Isaksen så fint har sagt det; "Tid tilbrakt sammen med barn, er de minst bortkastede timene i ditt liv".

Så langt har eg ikkje angra på at eg la sjukepleiarkarriæren på hylla for å heller vere heime på fulltid. Noko av det beste med valet er at eg kjenner meg så tilfreds. Eg veit at eg gjer det som er det rette for familien, og eg får vere nær ungane mine i kvardagen. Eg kjenner på ein fred, innst inne. Det er her eg skal vere no. Alt har si tid. 

Eg kjem ikkje til å søkje barnehageplass til 2 åringen min (som blir 3 i august). Fullstendig politisk ukorrekt, men i mitt mammahjerte kjennest det heilt rett ut. Ettersom åra har gått har eg og Ørjan blitt meir trygge på å ta val som går mot strømmen. Me velger det me trur er det beste for barna og oss som familie, og mest av alt det som Gud legg ned i hjartene våre. Eg kunne sagt mykje om institusjonaliseringa av barn som foregår idag. Det blir snudd på hovudet når det blir framstilt slik at foreldre er ukompetente til å ta seg av sine eigne barn. Sanninga er at det ikkje er noko rosenrødt i det heile tatt for barn å gå i barnehage heile veker, og aller minst for dei under 3.

Det blir meir om dette temaet frå min kant etterkvart. Eg meiner det trengs å løftast fram motvekter til venstresida i norsk politikk som absolutt skal ha alle barn inn i same bås. Å ta seg av sine eigne barn er det mest naturlege som finnes, og etter mi meining det som også er det beste for barna. (Bortsett frå i enkelte tilfeller). Spør barna kva dei vil. Eg har fått klar tale ifrå mine (mine 3 eldste har alle gått i barnehage). Ein kan jo spør seg kven barnehagane vart laga for? Var det verkeleg for at barna skulle få ein betre kvardag med fleire jamgamle å leike med? Neppe.






De dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet.






God helg til alle som er innom ♥

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Du er modig, og du har valgt rett! -Margit-

    SvarSlett
  3. Så heldig dere er, både foreldre og barn! -Margit-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...