søndag 6. desember 2015

Namnevalg og oppattkalling


Her er vesle Svein, 2 mnd gamal. Tenkte eg ville dele litt om bakgrunnen for namnet me har valgt til gullet vårt. Han er altså fjerde gutten i rekka og medan dei fire andre har namn som me valgte fordi me syntes dei var dei mest fine og passande namna me kunne kome på, er det litt annleis med namnevalget denne gongen. Svein er nemleg oppattkalla etter farfaren sin, som no ikkje er iblant oss lenger. Me synest det er fint at namnet hans får leve vidare, saman med minnene av ein kjær farfar, pappa og svigerfar. Svein blir derfor namnet på vårt siste tilskudd, og det kjennes så rett. Litt uvanleg på små gutar, men det er eit enkelt og tradisjonsrikt namn. Det var litt uvant for meg i byrjinga, men no likar eg det betre og betre :) Kanskje er det også ein ny trend på veg inn med å bruke meir norske tradisjonelle namn? Sigrid, Aud, Åsmund, Amund er døme på namn eg har høyrd på nyfødde i det siste, så eg gjorde meg berre tankar kring dette, men utan rett til å sei noko sikkert om det. Trend er uansett ikkje bakgrunnen for vårt namnevalg, men kva trur dåke, er det ein ny namnetrend på veg inn?





Go`guten vår Svein. 
Svein tyder gutt/ung mann.





Svein saman med storesøster Sara.

Dei andre gutane våre heiter Jonas, Benjamin og Mikael.



Me bloggast


2 kommentarer:

  1. Er jo koselig å kalle opp en kjær bestefar.
    Navn er ikke alltid enkelt. Men som regel
    stemmer det etterhvert
    Kos dere i førjulstida :)

    SvarSlett
  2. Å så fine de er, både lillebror Svein og storesøster Sara.
    Her er mange som får "gamle" navn, og det syns jeg er flott! En jeg kjenner lot jenta få navnet Mathilde, og det het min farmor for lenge siden.Fint å gi gutten deres navnet til farfaren. Alt godt til dere! -Margit-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...