onsdag 2. desember 2015

Ein ny veslebror

Gleda er stor! Me har fått ein liten gut til ♥
Han kom tilverda 25.sept og alt har gått fint med fødselen og tida etterpå.
Me gledar oss stort over denne verdifulle skatten me har fått inn i familien vår. For oss er han ikkje berre ein i rekka, nei, han er like betydningsfull for oss som dei andre fire me er blitt velsigna med. Eigen personlegdom, eigne kvalitetar (som vil kome meir tilsyne etterkvart)  ogein heilt eigen plass i familien Johannesen.

Velkomen til verda gode litle Svein!

Stolte storesysken får halde veslebror då dei besøkte oss på føden.









Det blir mykje kos med så mange i familien som vil vise Svein merksemd. No er Svein vel 2 mnd og han har forandra seg mykje sidan desse bileta vart tatt. Det gjeld verkeleg å nyte dagane og tida med han, for det går som kjent alt for fort. Litt godt er det jo at han veks og, for akkurat nattevåk er ikkje det aller kjekkaste. Han har hatt litt trøbbel med magen, men det byrjar heldigvis å gå seg litt til. Me har fokus på å ha gode dagar ilag og senker krava litt til alt anna som må/bør gjerast. Hovedfokuset mitt er å ta meg av ungane og skapa gode stunder ilag no i denne koselege adventstida.  


Meg og den fine gjengen min. Stolte storesysken er med å ser når Svein (1dag) får ny bleie.


Ynskjer deg gode adventdagar og takk for at du kikka innom ;)


(Det tok lenger tid enn eg ville å få oppdatert med nytt innlegg. Dette grunna litt datatrøbbel, men no håpar eg å få vore litt meir aktiv på bloggen. Så får me sjå om tida strekk til ;))

6 kommentarer:

  1. En herlig gjeng du har.
    Gratulerer så mye med nok en liten gutt,
    og kos dere masse.
    Må si jeg satt her og telte flere ganger.
    Syns jammen det stod fem unger der, pluss den lille.
    Men så var det du og alle dine, Du ser jo ut som ei ung jente,
    noe du jo for så vidt også er selv om du er mor til fem.
    Lykke til, gleder meg til å se mer fra deg og dine :)
    Ha ei velsignet god adventstid :)

    SvarSlett
  2. Alderen har nok satt sine spor hos meg og, men bilder kan bedra ;) Takk for gratulasjon. Så koseleg at du tar turen innom bloggen min og legger igjen eit spor.

    SvarSlett
  3. For en herlig gjeng da! Å gratulerer så masse med lille Svein :)
    Nyt tia,så gleder jeg med til nye innlegg.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Dette var en veldig koselig innlegg! Så fint å se alle de fine barne deres! Gratulerer så mye med lille Svein! Skjønner godt at det er mange som vil kose med han, så liten og god han er. Ønsker dere alle en god og velsignet adventstid! Og lykke til med den lille og de fire andre! (faktisk trodde jeg også, først, at det var storesøster som stelte) <ha det godt! -Margit-

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Så flott han er, og så fine storesøsken. En fin gjeng!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...