torsdag 5. november 2015

Legge ned bloggen?

Nei eg vil ikkje det. Etter ein lang bloggepause er eg no tilbake igjen.


Min kjære familie. Mamma, pappa og mine 4 flotte og fantastiske sysken. Frå venstre: Jan Håkon, meg, Synnøve, mamma og pappa, Helene og Ingvild. Eg er eldst og Jan Håkon og Ingvild, som er tvillingar, er yngst. Tatt på 30 årsdagen min.


Mykje har skjedd sidan forrige innlegg der eg fortalte at me var blitt fosterheim til to jenter. Etter 13 mnd vart oppdraget vårt som fosterfamilie til desse to fine jentene avslutta. Eg tenkjer ikkje å gå så mykje inn på årsaka til det her, men eg kan kort oppsummere dette året med nokre få ord: Minnerikt, utfordrande, travelt og altoppslukande. Det er eit år me aldri kjem til å gløyme, og det er to jenter som har fått ein spesiell plass i hjartene våre.

Her var eg mamma til 1! Mi søte Sara`mor, som no er blitt 10 år.

Dei som har lese OM MEG i høgre kollonne ser at eg er mamma til 5, og det stemmer. Me har fått ein liten skatt til inn i familien vår sidan sist. Meir om det i neste innlegg :)


Eit vers til slutt (på bokmål, for akkuratt Bibelen er eg mest vant med på det målet).
"Jeg makter alt i Kristus, Han som styrker meg."  Filliperbrevet 4,13

5 kommentarer:

  1. Så koselig at du er tilbake igjen.
    Sikkert mange spennende utfordringer med det å være fosterforeldre.
    Men det kan være vondt når de flytter igjen. Håper de har det bra uannsett hvor de er.
    Ønsker deg veldkommen tilbake og gleder meg til neste blogginnlegg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, kjekt å høyre. Ja det følger mange utfordringar med det å vere fosterforeldre. Tar med oss verdifull erfaring. Jentene har det heldigvis veldig godt der dei er no. Det takkar me Gud for,

      Slett
  2. Å så utrolig fint det var å se deg igjen! Jeg har tenkt på dere mange ganger og bedt for dere. Står på" bønnelista" mi og er med der så og si hver morgen. Dere ble en gang med og da er det bare sånn. Så koselig at dere har fått enda en liten gutt i familien! Virker som dere har så mye varme og kjærlighet å gi, ikke bare til barna, men også til andre. Jeg er ikke så mye på blogg nå, har derfor ikke sett dette før. nå gleder jeg meg til å følge videre. Takk for bibelordet! Jeg trenger det! Ha det godt! -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Margit :) Så kjekt å få melding fra deg her inne! Og det at du ber for oss betyr enormt mykje. Du er hjertegod Margit. Ver velsigna.

      Slett
  3. Neimen, har du begynt å blogge igjen Kristina? Har ikke lest blogger på månedsvis, men så fikk jeg plutselig lyst til å sjekke innom blogglista mi i kveld, og der lå du øverst :)
    Koselig å se bilder av Svein, og alle dere andre!
    Håper på mulighet til å treffe dere snart igjen, men i mellomtiden skal vi kose oss med innlegg her:)

    God klem fra Maria S

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...