onsdag 11. juni 2014

The eigth of us

Tida fyk og me er alt komen godt ut i juni. Tenkte eg ville dele eit bilete av oss oss og den fine barneflokken vår.





6 barn mellom 0 og 9 år. Me har lite tid til å kjede oss :) Dagane er innhaldsrike og fyllt av masse gode øyeblikk, men kan sjølvsagt også vere slitsame og krevande. Me synest me lærer mykje om oss sjølve og mellommenneskelege relasjonar gjennom vår nye livssituasjon. Mange behov skal ivaretakast, og ikkje minst skal me sørge for at våre 4 biologiske har det greit oppi alt. Eg og Ørjan er nødt til å stå saman og vere trygge vaksne. Me arbeider i team som aldri før. Eg er heldig som har verdens beste samarbeidspartnar. Og med Gud på laget blir tråden tretvinna og sterk. Utan Han hadde me ikkje klart det. I vår svakhet kjem Hans styrke oss til del. Han gir oss ord i rette tid som er med å gi oss pågongsmot, og han sender mennesker i vår veg som gir oss nytt pågongsmot. Ikkje minst så frir han meg frå materialisme gjennom oppgåva me no står i som fosterforeldre. Det har eg ikkje tid til å tenke på ein gong. Eg kjenner det befriande. Interiør skiftar, og om 10 år er det ut det som er inn i dag. Er det då verdt å bruke mykje tid og pengar på dei tinga? Eg vil alltid kome til å like å ha det fint rundt meg, men det skal ikkje få eiga hjarta mitt. Borna våre, og dei rundt oss er mykje meir verdifulle. Menneskesjeler er verdt meir enn alt. Jesus viste oss det så tydeleg då han levde på jorda. Han løfta opp dei som låg nede og brukte tid saman med dei som alle andre skubba vekk. Bruk tida di på noko som er verdifullt. Noko som varer og som har betydning for andre mennesker. Det er det som til sist gir den indre roen og gleda i livet som alle eigentleg ynskjer seg.




No har ein liten skrott vakna etter kvilen sin og eg må lukke att pc-en for denne gong. Eg kikkar stadig inn til dåke andre fine bloggarar, men dessverre blir det lite av kommentering.

Ynskjer alle ein nydeleg fin sommar :)

7 kommentarer:

  1. For en flott gjeng! Du skriver så fantastisk fint og sant! God sommer til dere!

    SvarSlett
  2. En herlig gjeng. Og så fint du skriver.
    Ja det er viktigere enn alt annet å vare
    på de som vi har rundt oss.
    Vil ønske dere alle Guds rike velsignelse over
    sommerdagene og alt dere står i :)

    SvarSlett
  3. Å dette var fin og koselig lesing! Og SÅ flott det var å se dere alle sammen foran lekehuset.
    Jeg har savnet dine gode innlegg og din fine måte å si de rette tingene på! Du har så evig rett i det du her får fram! Jeg har dere i mine tanker og bønn hver eneste dag, og da takker jeg for at du er slik du er, og at dere to tar dere av de som trenger det ....Jeg blir helt rørt over deres omsorg, og over det du skriver. Så godt å lese! Skjønne barn dere har og lille er alt blitt store gutten. Glad for dere alle! Klem fra Margit-

    SvarSlett
  4. Spenstig nettside du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om pusse opp Ha en fin sommer =)

    SvarSlett
  5. Kjære gode deg! Så fint å komme inn her på bloggen din igjen. Jeg kjenner jeg har savnet den - og deg, selvom jeg har vært fullstendig fraværende fra blogging nokså lenge nå...Så fint du skriver, om de viktige ting - og for en nydelig bukett dere er :) Virkelig en vakker familie.
    Så skriver du til meg, i din kommentar, at det har vært tøffe tider...jeg vet ikke om det handler om det å bli fosterforeldre eller om andre ting i livet, men uansett håper jeg at den verste stormen har lagt seg og at det er bedre nå..? Noen ganger er det verdt alt "blod, svette og tårer", når man ser seg tilbake....Tross alt, så var det verdt det. Jeg håper det er slik for deg og dere. Og så må jeg jo bare si at jeg syns det er fantastisk med stor F at dere er blitt fosterforeldre :) Jeg har all respekt og beundring. Og vet det er steike tøft også.
    Så er jeg spent på hvor Gud fører deg videre. Du er ferdig med interiørblogging sier du, og noe nytt er lagt nedi deg. Bruk det Gud ber deg om å bruke, og vær frimodig min venn. Du er god. Jeg håper vi kan holde noe kontakt selvom du (og til dels jeg) er litt sjeldne å se i blogglandia. Mange gode klemmer og fin advenstid til deg og dine <3

    SvarSlett
  6. Bare innom for å si at jeg tenkte på deg...og jeg vil ikke miste kontakt...håper du en dag begynner blogge litt igjen, for du skriver så fint!! Også du, takk for så fine ord på bloggen for ikke lenge siden...du er bare så skjønn. Jeg setter så stor pris på deg og det du står for og det du deler...så takk. Jeg håper du har det bra med alle dine. Ønsker deg en god uke videre. klem klem

    SvarSlett
  7. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...