tirsdag 7. januar 2014

Pause

Godt nyttår alle saman! Her har det blitt lite blogging i det siste og det ser ikkje ut til at det vil snu med det første. Derfor vil eg berre meddele at det blir ein liten bloggepause her hos nord i bygdo. Eg har ikkje heilt inspirasjonen til å lage innlegg fortida, og eg blir stadig usikker på kva eg skal blogge om. Ikkje utlevere oss for mykje, og ikkje loggføre ungane sin barndom. Ei heller for mykje materialistisk fokus. Det blir fort mange ting ein ikkje skal/vil skrive om. Då kan fort motivasjonen og stoppe opp. Blogging skal vere lystbetont og muligens kjem inspirasjonen tilbake saman med at det blir lysare ute :)

Kva synest du eg burde blogge meir om? Tar gjerne imot tips :)

Tusen takk til alle de skjønne som stikk innom bloggen min, og ein ekstra takk til alle de som legg igjen spor. Utan dåke trur eg det ville blitt bloggestopp for gått!

Klem fra Kristina <3

10 kommentarer:

  1. Først må jeg bare si at det ville være synd om du ikke skulle blogge mer.
    Husker godt da jeg, av Hulda, ble gjort oppmerksom på bloggen din. Det var så godt å lese det du skrev om din tro og din tillit til Han som alltid er der for oss alle. Det har jo også vært fint å se dine skjønne barn, men jeg skjønner jo godt at du ikke vil gjøre for mye ut av det. Familielivet vil en helst verne om som det beste...
    Hva du skal blogge om? Vet ikke helt, men plutselig har du noe du gjerne vil dele, noen tanker eller noen ideer. Håper det, og da er jeg her igjen med en kommentar. -Margit-

    PS: Du så vel mailen min... Koselig å få julehilsen fra dere.

    SvarSlett
  2. Hei,du. Eg synest det er veldig bra at du er medviten om ka du publiserer om borna dine. Det er mange nok som tenkjer for lite over akkurat det. Kva du skal blogge om? Tankar om tvil og tru, kanskje? Og så er det alltid kjekt o du deler små stemningar frå heimen, når du har laga noko ekstra, eller ordna det koseleg rundt deg. Det trur eg du er flink til!

    Til slutt vil eg sei at eg verkeleg respekterer deg for det arbeidet du gjer i ein heim med fire små!

    Helsing frå Randi, som ikkje har blogg

    SvarSlett
  3. Hei Kristina! Godt nyttår til deg :) Ønsker deg en GOD bloggpause. Blogging skal være lystbetont, uten tvil! Jeg bruker å si at det er jeg som driver bloggen, ikke bloggen som driver meg :) Håper du får fine dager fremover! klem :)

    SvarSlett
  4. Kjære gode Kristina! <3 GODT nytt år!! Jeg håper det har begynt bra hos deg - og jeg ønsker deg og dine masse glede, latter og gode stunder i året som ligger foran oss :) Og du, jeg savner deg alltid når du ikke blogger, men så skjønner jeg så godt at det kan være vanskelig å finne tema...Hm..flott du er bevisst på det med barn og familie og utlevering, for der er det en balansegang... Men jeg må bare si at det er veldig fint de gangene du skriver om troen din. Liker også små historier fra mammalivet, jeg...Men kanskje du skal ta tiden til hjelp og legge dette over til Gud? Kan hende om du spør, at han vil fortelle deg veien videre? det tror jeg :) Syns bloggen din er fin som den er, liker at du skriver om det som er naturlig for deg og ligger deg på hjertet der og da. Er ikke det lurt? :) mange klemmer til deg fra meg - og du, god helg!!

    SvarSlett
  5. Hei på deg gode du! Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det..noe du sikkert har lagt merke til i de siste innleggene mine ;) jeg mangler piffen..Men jeg bruker heller ikke så mye tid på interiøret lenger heller, og det er jo begrenset hvor mange ganger man kan ta bilde av sofakroken og blomstene på kjøkkenbordet ;) Jeg legger ut bilder på instagram fra hverdagen vår, jeg liker i grunnen det litt bedre. Der har jeg oversikt over hvem som følger oss, og man får lagt ut flere bilder som ikke er så arrangerte.. Nå har jeg fått orden på kamera og snart får vi en bedre data i hus så kanskje blogglysten melder seg litt mer :) Bloggen din er en av mine favoritter fordi innleggene er så varierte. Alt fra DIY til hva du tenker og grubler på. :) jeg har fått så mye ut av "rett fra hjertet" innleggene dine og jeg skulle ønske jeg var like god som deg til å skrive ned akkurat det jeg tenker på. Ønsker deg gode dager med den fine og herlige flokken din!! Ikke nøl med å maile meg om du vil skrive litt, sånt krydrer hverdagen vet du :) varme klemmer!

    SvarSlett
  6. Hei Kristina!
    Jeg har aldri kommentert på bloggen din før (av en eller annen grunn...), vanligvis leser jeg ikke så mye på typiske interiørblogger, mammablogger osv. Men så oppdaget jeg etikettene dine om tanker, tru og verdier for en tid siden, og de innleggene der er virkelig gull verdt! Følte bare behov for å fortelle deg det....

    Gud velsigne deg i alt du gjør!

    SvarSlett
  7. For en fin blogg du har! Jeg falt innom den i kveld og ble sittende å lese. Skulle egentlig ha lagt meg. Du har virkelig en nådegave med det å skrive. Du formidler så ekte og ærlig om livet. Noe jeg verdsetter og jeg kan også kjenne meg igjen i mye av det du skriver om. Jeg tror bak fasadene er vi mennesker ganske like og vi baler med de samme tingene.

    SvarSlett
  8. Enig med deg at blogging skal være lystbetont. Det er helt normalt at man ikke alltid er inspirert . Bare gi det tid du og ikke press deg selv. Skrivelysten kommer tilbake skal du se. Tusen takk for de mange flotte og nære innleggene dine. De traff meg i hjerte. Du har gjort dagen min rikere. I takknemlighet !

    SvarSlett
  9. For en fin blogg du har! Jeg falt innom den i kveld og ble sittende å lese. Skulle egentlig ha lagt meg. Du har virkelig en nådegave med det å skrive. Du formidler så ekte og ærlig om livet. Noe jeg verdsetter og jeg kan også kjenne meg igjen i mye av det du skriver om. Jeg tror bak fasadene er vi mennesker ganske like og vi baler med de samme tingene.

    SvarSlett
  10. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...