fredag 15. november 2013

Ut av komfortsonen

Eg har ikkje tid til å drive på med interiør om dagane.
Gud har viktigare saker for meg.
Materielle ting er forgjengeleg, det blir øydelagt, slitt eller går simpelthen av moten.

Eit menneske derimot, er ein dyrebar sjel. Skapt av Gud og elska høgt. Gud ser til den som er svak, nedbrutt, såra eller forlatt. Han er ikkje likegyldig til din smerte.

Men Han treng deg og meg! Til å dele ut kjærleik. Til å spre varme og oppmuntring. Til å vere ein ven i mørkre.

Plutseleg ser eg klart. Sløret er tatt bort frå augo mine. Eg ser kor uendeleg godt eg har det og kor mykje eg har å vere takksam for. Eg ser også kor dum eg har vore som har brukt tid på å ergre meg over ting eg ikkje er fornøgd med i huset.

Gud arbeider med meg og dealer med egoisme og sjølvmedlidenhet. Han har noko større for meg. Eit spenneande liv der Han leder meg dag for dag, steg for steg. Eit liv der eg får bruke mitt fulle potensiale og vere den eg var tenkt å vere. Slik designaren hadde planlagt frå byrjinga av.

Gud leder mennesker i vår veg som treng oss. Han leder også mennesker i vår veg som me treng. Livet handlar om å gi og å få. Som regel handler det om å begynne med å gi. Gi litt av deg sjølv til nokon andre. Gi opp noko du held fast på, som du kjenner ikkje er rett. Du vil raskt erfare at det er betre å gi enn å få. Velsignelsane er ikkje langt unna.

Ingen kan hjelpe alle men alle kan hjelpe nokon.

Me kan ikkje bære andre sine problem på våre skuldre, men me kan vere ein ven som lyttar og er tilstades. Og så kan me be. Når me ber blir himmelens hær mobilisert. Det har eg erfart og det trur eg på. Gud er mektig og Han høyrer bønn!
Til deg som ber: Be om at Gud vil ta deg eit steg vidare, ut av komfortsonen og inn i det som Han har tenkt for deg.

Klem *smil*

10 kommentarer:

  1. Takk for fantastiske ord! Hvis du ikke har lest boka MÅLRETTET LIV av Rick Warren, så tror jeg du ville hatt stor glede av den, den handler om det du skriver om her, bl.a.God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Det var godt å lese det du har skrevet her. Mange fine tanker.

    Flott det du har gjort med vitrineskapet i innlegget under her. Har den tapeten i blått og grønt. Ble fint med det hvite porselenet foran.

    SvarSlett
  3. Det er både skremmende og spennende.
    Lykke til og takk for utfordrende ord :)
    Ha ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
  4. Så godt du sier det! Og så fint det var å lese.
    Ja vi trenger hverandre alle sammen, og vi trenger Gud!
    Varm klem og god natt til deg!
    -Margit-

    SvarSlett
  5. Det var GODT skrevet! <3 - og det gjorde mitt hjerte godt! Takk :)

    SvarSlett
  6. Hei kristina!
    Jeg vil bare takke deg for at du skriver så godt og så ærlig! :-) Jeg liker virkelig bloggen din! Du inspirerer meg både som mor og kristen. Gleder meg til å følge bloggen videre! Stine

    SvarSlett
  7. Dette var godt og rørende å lese, Kristina. Så herlig ærlig, og så sant det du skriver. Takk :) Sitter med klump i halsen jeg, kan tenke meg det har kostet litt å poste dette innlegget, men takk :) takk for at du ser til Gud - og ikke bare til interiør. Som du sier, det finnes viktigere ting. Jeg er selv ihuga interiørberte, men Gud er større enn alt :)
    Gud velsigne uken din - og du, beklager at jeg har vært litt fraværende på besøk på bloggen din, men det har sine grunner.Mye som skjer... God klem

    SvarSlett
  8. Takk for et veldig godt innlegg Kritina.Trengte den nå i førjulstiden... Lett å bli for opptatt av ting som ikke har varig verdi!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...