onsdag 27. november 2013

Lag stjerner av kvistar




Dette er dekorative stjerner som du kan pynte med likegjerne inne som ute.

Det beste med dei er at dei er enkle å lage.

Du treng:

- Kvistar av bjørk eller anna treslag. Du treng 6 stk til ei stjerne og desse bør vere ca like tjukke og like lange. Eg brukte kvistar frå selje-tre til stjernene på bilete, då dei var så like i tjukkelsen.

- Hyssing (Biltema har billeg).


Knyt pinnane saman til to trekantar og fest deretter dei to trekantane oppå kvarandre så det blir ei stjerne. Knyt hyssing i alle ledd.





I morgon skal adventstjerna finnast fram og fredag får ho koma opp, tradisjonen tru.

Tenk at det snart er advent! Me har mykje kjekt i vente.

Ynskjer deg som er innom ein god kveld/dag.

Kristina

10 kommentarer:

  1. Så fine! - og dekorative! :) Takk for tipset! Hadde tenkt prøve meg på slike store hjerter av kvister til jul -fine å henge på husveggen, men kanskje jeg heller skal lage stjerner? Kult. Ønsker deg en fin kveld - og uke videre. klem

    SvarSlett
  2. Kjempetøffe! :D Artig at man kan lage selv - viss man har tid ;) Juksa litt og kjøpte ferdig stjerne jeg!
    Ha en flott kveld videre, kreative du :)

    SvarSlett
  3. Så fine de var!! Takk for koselig kommentar:) Håper vi får til et treff før jul- var så koselig sist:) Klem til deg!!

    SvarSlett
  4. Fine og dekorative! Flott å lage slike selv. koselig er det også. Ja det er en fin tid vi går inn i nu, en tid til ettertanke.
    Takk for kommentar! Bare så koselig at jeg kunne gjøre dette og at dere ble så fornøyd! -Klem til deg.
    -Margit-

    SvarSlett
  5. Slike stjerner er flotte. Og så enkle å lage at alle kan klare det.
    En flott ting for unger også.
    Jeg laget i fjor stjerner av lange kanelstenger,
    Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for tips! Har lange kanelstenger liggande så det skal eg la ungane få prøve ut.

      Slett
  6. Så flinke du er,eg får ikkje det heilt te men kanskje det er tålmodigheten det står på,liker ikkje å lage ting blir heilt stressa hihi:)
    Så her lager jentene papirstjerner til meg,så fine med kun bruk av kvitt papir:)

    Fin dag til deg Kristina!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Takk for tips! Stjernene var kjempefine og det er kjekt med gratis julepynt! Vi lagde sånne igår.

    SvarSlett
  8. Takk for tips! Stjernene var kjempefine og det er kjekt med gratis julepynt! Vi lagde sånne igår.

    SvarSlett
  9. Kjempefin idè og flotte stjerner. Billig og best. Likte også "Galskapet" syns det ble MYE finere etter at du gikk løs på det. Nyt helgen

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...