onsdag 2. oktober 2013

Øv deg på å tenke positivt om deg sjølv

Er du som meg som har lett for å dømme deg sjølv for hardt? Tenker meir på det du gjer dårleg enn det du gjer bra? Føler du aldri når opp til dei forventningane du har til deg sjølv? Eg har eit lite og enkelt tips til deg.

Når du legg deg om kvelden skal du ta deg tid til å tenke over 5 ting du gjorde som var bra den dagen. Det du ikkje var så fornøgd med skal du prøve å la vere å tenke på.

Eg fekk faktisk lagd middag til heile familien i dag! Eg klarte å takle situasjonen med eit strassigt barn på ein god måte! Eg sette meg ned på golvet og pusla puslespel med nestminsteguten! Eg ringte til veninna mi som har det litt vanskeleg no! Eg fekk ei fin kveldstund med jenta mi då ho skulle legge seg!

Dersom eg ikkje hadde vore bevisst på dette ville tankar som at du svara sint til jenta di i dag og er ei dårleg mor dominert sinnet, eller du burde vore ute i hagen og rydda, vaska klær, lest meir, smilt meir, gjort alt så mykje bedre meir... Lista er lang.

Kva fører det til, å tenke på alt ein burde og skulle ha gjort? Kan eg ikkje likegodt berre innrømme at eg ikkje er eit supermenneske? Det beste eg kan gjere er å godta meg sjølv og vere god nok med meg sjølv til å la det positive dominere. Det trur eg vil framelske det gode i oss. Dømmer eg meg sjølv for hardt vil eg også dømme andre hardt. Slike mennesker er ikkje så godt å vere saman med. Derfor vil både eg og dei rundt meg ha det best om eg klarer å vere glad i meg sjølv. Det vil gjere meg trygg, glad og klar til å møte ein ny dag med ei positiv innstilling. Eg vil ha det bedre sjølv og eg vil ha meir å gi til andre. 5 positive kvar kveld, hugs det! :)


Eg treff stadig på folk i nærmiljøet som seier dei les bloggen min. Det er kjekt å høyre, for eg lurer jo avogtil på kva det eigentleg er eg driv på med. Skriv for meg sjølv liksom? Det er kjekt å skrive, men utan lesarar blir det ikkje det same. Eg set veldig pris på ein kommentar i frå deg som les bloggen. Du treng ikkje har blogg for å kommentere, du berre hakar av på anonym ved kommentarfeltet.


God klem frå meg.

8 kommentarer:

  1. Viktig og sant, Kristina:-) Jeg tar til meg tipset ditt, og bruker det allerede i dag - trenger visst det;-) Stor klem (og takk for at du forklarte meg hvordan jeg skal legge igjen en kommentar, jeg som ikke har noen blogg;-)) Barbro.

    SvarSlett
  2. Å, dette kjente jeg meg veldig igjen i. Snakket nettopp med noen venner om dette for noen dager siden, at jeg alltid ser på hva jeg IKKE har gjort, på det som er mangelfullt, og det tapper meg for krefter!
    Dette rådet som du gir her, har mannen gitt meg mange ganger :) Og det funker! Noen ganger begynner jeg å liste ting opp høyt med en gang han minner meg om det, og det tar ikke lang tid før jeg smiler :)
    Takk for deg, for dine varierte og fine innlegg og for ærligheten din! Skulle forresten gjerne tatt meg tid til å kommentere alle innleggene dine!! ;)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Kristina!
    Det er så godt å lesa innlegga dine. Ærlig og lett gjenkjennelig for dei aller fleste(iallfall dei som tør å innrømma det). Du set ord på det som så mange gjerne går rundt og tenkjer -takk for det! Tipset ditt er noko eg har tenkt på mange ganger og som eg bruker når eg hugsar det(ikkje for ofta). Eg har ei bok på nattbordet der eg skriv det eg er takksam for og andre positive ting frå dagen.

    Du inspirerte meg og med ditt forrige innlegg! Eg er inni ein dårlig periode no føler eg, mykje sjukdom som fører til lite og ingenting trening som deretter fører til søtsug sterkare enn "vanlig". Men når du ser på det på din måte, noko eg i grunn er veldig klar over vert det litt lettare å styra seg og velge det som er bra for både seg sjølv og dei rundt seg.
    Igjen; takk for at du deler<3

    Ha ein nydelig dag!
    God klem:-)

    SvarSlett
  4. Igjen et flott og viktig innlegg.
    Det ville være så mye bedre om vi klarte
    å tenke på det vi faktisk har gjort, bra og
    det som er positivt, i stedet for alt vi
    ikke rakk å gjøre og alt vi gjorde "feil"
    Skal prøve å huske det.
    I går kveld hadde jeg egentlig litt negative tanker
    i hodet da jeg la meg, men bestemte meg for å tenke
    på noe positivt i stedet. Er mye lettere å få sove da.
    Så får en heller be om hjelp til å takle det som ikke er så bra.
    Ønsker deg ei velsignet god helg, kjære Kristina :)

    SvarSlett
  5. Takk for at du delte dette, kjenner meg att ja :) ha ei god helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. gode og sanne ord Kristina :)

    ha ei fin veke!

    klem naboen i 24 :)

    SvarSlett
  7. flott innlegg! det skal jeg virkelig huske på... også vil jeg bare si at jeg leser hvert eneste innlegg fra deg! det tar jo ikke lange tiden å kommentere så det burde jeg vært flinkere til. Men nå vet du iallfall at jeg er på besøk her altså, og det er like hyggelig og tankevekkende hver gang :) nå må jeg ta en bleie :D ( og sånn går no dagan) Fin uke til deg!

    SvarSlett
  8. for et flott innlegg:) kjempekoslig blogg og for noken fine ungar du har:)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...