fredag 11. oktober 2013

Fotosession

I dag prøvde me oss på ein aldri så liten fotoseanse her i huset. Eg har ikkje lukkast i å få alle fire borna med på same bilete endå, så eg fann ut eg måtte sette av tid til nettopp det. Ungane fekk på seg nokolunde fine og matchande klede (shorts er favoritten til gutane her i huset) og med litt hårvoks i tillegg var dei heilt med på det som skulle skje. Storesøster fekk kle seg med den nye blusen sin som ho er så nøgd med. No trur eg at bilete til avis og takkekort er tatt. Her kjem ein liten smakebit:

 








 
Mikael snart 2 mnd
 
 
 
Tankane mine går i dag til alle dei som er involvert i den tragiske drapssaka som hende på Stord i går. Ufatteleg trist når slikt skjer. La oss tenne eit lys for dei og hugse på dei i bøn.
 

 
Kristina

4 kommentarer:

  1. For noen herlige barn!!
    Du er virkelig velsignet :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelige skjønne små dåke har Kristina,fantastisk❤️Og eg som ikkje har fått gitt deg gave endå,kjenner og ser på alle dei skjønne babyklærna på jobb,så herlig:)
    Heilt tragisk at slik kunne skje,tenk ein 13 åring gjere slik,Madde er 13,huff eg orker snart ikkje lese snart i media lenger,er jo drap snart annakvar dag,
    Grusomt korleis det er blitt...

    God helg til deg Kristina:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av herlige unger.
    Har visst ikke fått med meg den tragedien.
    Har jobbet to lange dager og sett lite tv og heller ikke
    fått med meg aviser. Får nok sjekke nettaviser etterpå.
    Ønsker deg ei velsignet helg :)

    SvarSlett
  4. Å, den gode gjengen din<3 så koselige bilder! Det er ikke så lett å ta bilder av alle barna samtidig ... Jeg har prøvd med tre;-) Men dette gikk jo bra:-)

    Det er nok ellers mange berørte av tragedien i Sagvåg som trenger omtanke og forbønn i lang tid framover.

    Klem fra B.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...