tirsdag 17. september 2013

1 mnd

I dag er litleguten vår 1 mnd gamal!

Her er eit bilete av han tatt i dag. Vår gode skjønne skatt som me koser oss glugg med.


Mikael er ein fredeleg baby. Vil ha ofte mat, men utanom det er han ikkje så kravstor. Eg er veldig glad for at han ikkje er plaga med luftsmerter. Å ha kolikkbarn er ikkje noko enkelt. Me har vore innom det med forrige mann. Det verste med det er at babyen kanskje har vondt, og det gjer ikkje godt for eit mamma hjerte å sjå. Me vil jo over alt på jord gjere det slik at barna våre har det godt. Eg er derfor så takksam for at me istadenfor å bekymre oss kan ha anledning til å verkeleg kose oss med vesle nurket. Plutseleg er han ikkje så liten lenger, så det gjeld å nyte tida.

Storesyskena koser seg også, og spør stadig om å få halde broren sin.


Her var han berre ei veke gamal. Gyllen og fin i huda grunna gulsott, men det gjorde også til at han var litt for søvnig. No veit han å vakne når han vil ha mat, og det er betryggande. Er jo deilig når dei sover mykje, men ikkje når det blir sånn at dei ikkje legg på seg tilstrekkeleg. No er heldigvis gulsotten borte og vekta stig fint.
 
 
Å ha baby er mykje kos, men sjølvsagt også litt strevsamt tiltider. Det som er mest slitsamt er vel kanskje å ha fleire avbrudd i nattesøvnen kvar natt. Men likevel, i det store og heile synes eg det går veldig fint i grunn. Det er rart med det, ein får styrke til det ein står i. Det har mykje å seie kva innstilling ein har til ting. Og så ha eg funne ut ein måte å få meir energi på. Meir om det seinare.

Takk for at du tok turen innom bloggen min :)

K

6 kommentarer:

  1. Så nydelig liten gutt! Gratulerer så masse Kristina! Det er en deilig tid, hvis de ikke har luftplager, som bare må nytes. Håper det står bra til med dere alle? Det var så kjekt å se dere i sommer! Herlig familie!

    SvarSlett
  2. For en nydelige liten skatt.
    Ei herlig tid dere har.
    Så godt at han er frisk og at dere
    er bevist på å kose dere mest mulig
    i den korte tida han er liten.
    Vår yngste hadde gulsott så jeg
    måtte la vær å amme en periode for
    at han skulle bli kvitt det.
    Visst nok pga at jeg hadde for mye
    kvinnelige hormoner i melka??
    Heldigvis klarte jeg å holde melkeproduksjonen
    i gang i den perioden så jeg kunne amme igjen etterpå.
    Ønsker deg og dine en velsignet god høst :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig han er... åh, tiden går så fort. Jenta vår er over 10 mnd allerede. Og takk for tips om å male stol!!! Ha en fin kveld!!KLem

    SvarSlett
  4. Så skjønn han er og tenk 1 mnd allerede,det går fort:)
    Nyt tida med han:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Det var så fint å få se den lille skatten deres!
    Han er bare SÅ skjønn! Åh, jeg er så glad i slike små, har vært det siden jeg var lita og som 8 åring fikk passe gutten til min kusine.
    Glad for å høre at det går så fint, at dere koser dere alle sammen.
    Dere er en vakker og fin familie! Fint er det også å lese det du skriver!
    Ønsker dere alt godt videre. Dere er med i mine bønner... -Margit-

    SvarSlett
  6. Takk for bildene du viser av den lille skjønningen! Og så venter jeg veldig spent på å høre om hvordan du får mer energi - det trenger jeg i massevis ;)
    Men det er sant det du skriver om innstillingen. Jeg merker at alt går så mye bedre når jeg slår meg til ro med at "nå er situasjonen slik".. Akkurat nå er tvillingene i en krevende alder, hvor de vil ha masse nærhet, og griner hvis jeg går fra dem. Så der sitter jeg med dem på fanget, og får ikke gjort så mye mens de er våkne, men denne tiden varer ikke for alltid.
    Slitsomt er det, men vi er heldige! ;)
    God klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...