lørdag 10. august 2013

Innhausting

I går tok me med oss niste og gjekk ut heile familien for å plukke bringebær. Det er mykje villbringebær i området rundt der me bur, så me treng ikkje gå langt for å finne dei.

Alle var med å plukke, og tilsaman fekk me 5 l med bær. Dette er no blitt rørt til syltetøy og lagra i boksar i frysaren. Herleg å kunne kose seg med friskt syltetøy igjennom hausten og vinteren. Det er eit must for meg å ha både bringebær- jordbær- og allerhelst også blåbærsyltetøy i frysaren. Sistnemde har eg ikkje fått til endå, men har iallefall massevis av fryste blåbær frå REMA som eg kan ta opp og røre når eg vil.

Som dåke ser så begynner eg å bli veldig stor. Berre 10 dagar igjen til termin. 


Me var heldige å få ripsbær av naboen (lite å hauste på dei små buskane våre endå). Litt av ripsa fekk gutane røre, og så blanda me det med noko av bringebæra. Eg synes det blir ein veldig frisk og god smak på syltetøy blanda av rips og bringebær.




Nyt naturens goder! Bæra ventar på deg :)

Ellers så har min gode mann oppfylt eit lite ønske for meg. Han har nemleg fliselagt over kjøkkenbenken vår! Det var blitt så stygt over vasken der det sprutar vatn. No ser det heilt annleis ut. Resultat kan eg vise i neste innlegg.




Klem her i frå ♥

3 kommentarer:

  1. Godt å høste av det naturen gir
    Bringebær er veldig godt. Er en del rundt her
    også. Må se om jeg ikke kommer meg ut en
    dag det er litt sol. Er så mye regn innimellom
    og jeg liker ikke å plukke våte bær.
    Men det kommer vel en dag før det blir for sent.
    Godt å få fliser over benken. Blir så fort søl
    oppover veggen ja.
    Syns du ser sprek og godt ut til å være så
    nær fødselen. Er jo flott å kunne drive på
    helt frem. Spennende dager kan jeg tenke meg.
    Det kan jo skje hvilken dag som helst nå.
    Ønsker deg lykke til og ha ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  2. Så utrulig flinke dåke har vært,bringebær er jo bare så godt:)synest ikkje det har vært så masse blåbær iår men får kjøpe på Rema,Hihi!
    Ikkje lenge igjen no,så spennande!!lykke til for det kan jo plutselig skje!❤

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gode minner om fru Vikanes, når ungane var mindre, dukker opp.
    Da e utrulig kjekt å høsta av naturen, flinke du e...:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...