onsdag 14. august 2013

Fliser over kjøkkenbenken

Som eg nemde i forrige innlegg så har eg vore så heldig å fått fliser over kjøkkenbenken i sommar. Før var det malte panelplater og det såg ikkje fint ut lenger. Det var vanskeleg å halde veggen rein og malinga hadde byrja å flasse. Flisene kjøpte me billeg på eit opphørssalg i fjor. Mannen min tok seg av fliselegginga, og iløpet av eit par dagar fekk kjøkkenet seg eit realt løft, og eg eit ønske oppfylt.


Resultat:







Her kan de få eit inntrykk av korleis det var før. Hadde eg zooma litt inn så hadde dei stygge områda vist betre.




Mykje lettare å halde reint slik det er no.


 
 
 
 
 



Trelysestaken som står på kjøkkenbordet, kjøpte eg då me var på ferie i sommar. Dette vart den eine tingen eg kjøpte til meg sjølv. Eg trur eg har det med meg i fra foreldra mine det å kjøpe med ting til huset på ferieturar. Denne vart handla på Skogmuseet i Elverum. Eg kjem alltid til å tenke på den koselege dagen me hadde der når eg ser på lysestaken.

Her ventar me framleis på at det store skal skje. Gledar meg til å få det overstått og endeleg få treffe vår dyrebare skatt.

God klem

4 kommentarer:

  1. Trodde kanskje det var et forhåndslaga
    innlegg, og at du var vel avgårde.
    Men nei, ikke enda. Men snart kommer det
    til å skje.
    Det ble flott med fliser over benken, og litt
    enklere er det jo med renholdet.
    Guds velsignelse ønskes deg :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig fint det ble på kjøkkenet ditt. Falt også pladask for kjøkkenlampa og lysestaken. Herlig!!

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det på kjøkkenet! Veldig fint med de flisene!
    Må også få gratulere med 5 årsdagen til en flott og kjekk gutt! Jeg blir alltid glad når jeg ser innom deg og ser de søte og kjekke barna deres! Fint og koselig er det også å lese det du skriver!
    Så vil jeg også bemerke det fine bildet av deg, med "babymage", og masse deilig bær. Fint å se at guttene hjelper også!

    Også på denne kommentaren vil jeg ønske deg lykke til, og si at du og dine ofte er i mine tanker og bønner! -Margit-

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint med fliser, koselig på kjøkkenet ditt! Men det jeg egentlig ville si var; masse lykke til!
    Klem fra Britt Iren.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...