fredag 2. august 2013

Bursdagsfeiring

Jonas-guten vår er 5 år i dag. Mammo sin vesle gut begynner å bli stor. Berre eit år igjen før han er skulegut. Tida går så alt for fort, så eg kjenner at eg har lyst å halde litt igjen. Eg håpar eg blir klar for å sende han på skulen om eit år, noko eg definitivt ikkje er endo.

Dagen er blitt feira med vener frå barnehagen og andre vener. Etter at barneselskapet var ferdig kom familie på besøk. Alt unnagjort på ein dag, veldig greit eigentleg. Det er i dag kakene er gode, og så kan me gjere andre ting enn å stelle istand selskap i morgon.

Bursdagsguten vår:


 
 
 


To med god kjemi:





Tre forventningsfulle små. Her er dei avbilda rett før barneselskapet byrja.




Bordet vart dekka med eingongsfat og glas med Cars- motiv, etter bursdagsbarnet sitt ønske. Lettvint er det jo òg, noko som kom vel med i dag.






Vimpelrekka er alltid oppe når det er bursdag i huset.





Eit glimt av det som vart servert:




Gelè i plastglas var veldig greit. Små porsjonar passelege for små magar. Desse var populære.




Godteposane laga me sjølve :

No er mor i huset godt sliten og har plassert seg djupt ned i sofaen. Her blir eg nok verande resten av kvelden, sjølv om kjøkkenet står på hovudet. Rot spring ikkje i frå ein :)



Det var denne vekas glimt i frå nord i bygdo. Håper at du som er innom har det fint.

*Ta godt vare på kvarandre folkens*


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 5 års dagen til en herlig gutt.
    Slapp av og kos deg resten av helga :)

    SvarSlett
  2. Så fint du gjorde da! Likte godteposane, dei var så koselige. Og Jonas er i hvert fall den godaste 5 åringen! Og eg må jo sei at bilde nr 2 var skikkelig herlig.:) Skjønne små!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...