mandag 15. juli 2013

Ugler, trinn for trinn

Her kjem oppskrift på korleis eg har laga uglene som eg viste i dette innlegget.

Det er mange forskjellige måter å gjere det på. Her er korleis eg gjorde det (litt ulikt måten eg gjorde det på første gong). Det går selfølgeleg an å justere oppskrifta slik at du får uglene i den fasongen du liker. Kanskje med breiare kropp og mindre spisse øyrer? Litt større vinger? Du bestemmer.

Dersom du kopierer det første biletet ut i A4 format får du same str som meg på ugla. Dei stripla linjene på vingene viser kor du skal sy.




Klipp ut kroppen og tegn av på stoffet. Du skal sy på streken du tegnar av på. Du må tegne av på begge sider av stoffet for å kunne sjå kor du skal plassere auger, nebb og vinger før du skal sy den saman til slutt.




Du må ha stoff til framside og bakside.




Når du har skissert ugla på begge sider, kan du begynner å klippe ut dei andre delane og plassere. Eg brukte blyant når eg tegna av. Eg såg strekane rimeleg godt igjennom stoffet slik at eg fekk merka av på akkurat same plass på begge sider av stoffet. Grunnen til at du må merke av ugla på baksida er at du skal sy etter dei strekane til slutt.


Plasser vingene. Det er med sømrom på malen, slik at ca 0,7 cm av vingene ligg utanfor dei avmerka strekane. Sjå på dei to bileta under.







Legg inn ein blondekant. Neste gong eg syr ei ugle vil eg legge blondekanten høgare på ugla.


Klipp ut auger og nebb. Eg fann ut at filt egner seg best til nebb og "pupillar", då dette berre blir limt på og at filt då egnar seg betre i og med at det ikkje flussar opp så lett.




Denne gongen gjorde eg det enkelt og rett og slett limte delane på med limstift før eg var klar til å aplikere. Vliselin er også ein fin måte. Det finnes sikkert limar som er egna for stoff også. Sidan dette er noko eg har tenkt skal stå på ei hylle til pynt, trur eg limstift også er heilt ok å bruke.



Sy sikk-sakk saum rundt det kvite og det blå på augene, og på vingene og blondekanten.



Eg satt med dette ein litt sein kveld og gjorde selfølgeleg ein feil. Det pleier å høyre med ;) Så oppspretterkniven har eg alltid tilgjengeleg. Då eg skulle applikere på framsida låg baksida av ugla under. Eg gjorde det lettvint og lot vere å ta opp igjen. Derfor ser det litt rart ut på bildet under. Eg klipte ut ei ny bakside og har her lagt framsida og baksida rette mot rette. Eg har festa nokre knappenåler rundt om.

Sy deretter etter dei avmerka strekane. Obs! La det vere igjen ein opning på sida (eller oppe mellom øyrene).


Reinklipp rundt der du har sydd (ikkje for nær saumen, ca 0,7 cm utanfor).


For at ugla skal kunne stå når den er ferdig, må du sy ein saum i kvar nedre del. Brett stoffa som vist under og sy ein saum tvers over. (Beklager uklart bilete).



Klipp deretter av spissen utanfor der du har sydd.




Vreng ugla og finn fram ris og vatt. Fyll ugla med ris i botnen og vatt i resten av kroppen. Sy igjen for hånd der du har opningen.







Voila! Ugla er ferdig!





Søte ugler som kan lagast i utallege variasjonar og størrelsar. Det er berre til å prøve seg fram. På denne valgte eg å feste på ei sløyfe til pynt.



Lukka til :)





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du delte mønsteret ditt og den gode forlaringa. Her skal det syes ugler i lange baner:-) Ha en fin dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at det kunne inspirere deg :)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...