mandag 8. juli 2013

Fornying med tapet

På tide med eit innlegg her i frå. Eg har vore i ein god bloggeperiode i det siste, der det ikkje har gått så alt for lenge mellom kvart innlegg. Men som før så seier det brått stopp og så kan det gå lang tid. Dumt for dei som kikkar innom og kanskje ventar på innlegg, derfor har eg lyst til å prøve å poste ca 1 gong i veka. Avogtil kan det bli oftare, og nokre gongar sjeldnare. Det er farleg å love noko, men eg skal i alle fall gjere eit forsøk :)

Eigentleg har eg mykje på hjarta som ikkje handlar om ineriør, men eg strevar med å få det ned på "papiret". Det krever meir tid. Så i mangel av verdi-innlegg viser eg ein vegg eg har fornya i gangen vår mellom soveromma i hovedetg.

Eg falt sånn for denne tapeten i frå Borge og tenkte eg ville fornye ein vegg i gangen vår med den. Det var inne hos Husfruas Memoarer eg såg den, og vips så var den bestilt på nett. Me har kvite panelplater på resten av veggane i gangen, med ein "fond"vegg som skiller seg ut.

Eit lite inntrykk av korleis det var før eg tapetserte kan de sjå på biletet under. Då var veggen malt lysegrå:









Slik vart det etter:

 
 
 
 


 

Ser for meg at denne tapeten kunne vore fin på eit soverom også. Dei har den og i grønn. Eg vart veldig nøgd med resultatet. 


Eg har aldri tapetsert medan listene er på veggen før. Det gjekk overaskande bra. Men sjølvsagt enklare og endå finare reslutat når ein kan gjere det før lister blir festa.


Restane av tapeten har eg brukt til å fornye eit møbel. Det skal eg vise i eit komande innlegg. Under kan de sjå eit hint av kva det dreier seg om.






Ynskjer deg gode sommardagar :)

PS. Maler på ugler kommer snart.

6 kommentarer:

  1. Så fint det ble. Er flott med en vegg med
    tapet. Syns det kan bli litt mye med alle
    vegger tapensert. Men med en vegg blir det
    veldig fint.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint! Rart hvordan en tapet kan endre stemningen i et rom.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Det blei så fine og den tapeten skal eg ha her og,Snefrid skal tapetsere med den og eg glede meg til resultatet for den er så fin❤
    Her pakkes det opp og hjelpe meg så masse det er,det som tar tid er alt det småtteriet..

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei. Har ikke så mye greie på hagearbeid.
    Men prøver meg frem litt.
    Vi har hatt jordbærplanter i flere år.
    Og det går bra. Men der de står dekkes de som regel fort med snø.
    For her er det stort sett masse snø hver vinter.
    Men der lavendelplantene står måker min kjære bort snøen.
    Jeg prøver å si at han ikke skal gjøre det, men nei, den forsvinner
    hver gang. Pga at det er rett ved trappa.
    Så det er mulig det er lurt å dekke til jordbærene visst det er
    fare for mye barfrost. Lykke til.
    Ha en fortsatt herlig sommer :)

    SvarSlett
  5. Å dette ble utrolig koselig! Elsker den tapeten! Den gjorde seg veldig på veggen der:)
    Tusen hjertelig takk for gode ord! De settes stor pris på!
    Jeg tror ikke kjøkkent blir malt med det første. Ble egentlig mer fornøyd med det meste med "de nye" møblene på plass! Setter pris på ditt synspunkt!

    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  6. Så fin gang :-) Eg har panelplater på veggane overalt, så vanskelig å tapetsere..
    God sommar vidare :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...