tirsdag 18. juni 2013

Mitt tenåringsidol...

som eg fortsatt liker veldig godt.

Trykk på linken og høyr Rebecca St. James. Dette er ein song ho skreiv for leeenge sidan, då eg var tenåring :)






Dette er ei jente som verkeleg lever det ho synger. Eit stort førebilete for meg og mange andre rundt om i verda.

Her er ein av hennar nyare songar. Utruleg fin song, berre høyr:



Be blessed !

Klem fra Kristina

Ps: Ein beskjed til deg som har kontakt med meg i det daglege. Eg gløymde mobiltelefonen min i Bergen då me var der i helga og blir derfor vanskeleg å få kontakt med via den i dag og i morgon. Forhåpentlegvis får eg den i posten i morgon eller på torsdag. Me snakkast :)

3 kommentarer:

  1. Elsker Rebecca St.James! Kult at du og gjør det og at du la ut noe av musikken hennes. Nå skal jeg sitte å digge... <3
    Ha en fin dag søta - og igjen: God sommer :) klem klem

    SvarSlett
  2. Ho synger kjempefint men einaste plassen eg høyrer på musikk er i bilen Hihi:)
    Huff så kjedelig å gløyme mobilen men godt du får den tilsendt for me er jo litt avhengige,iallefall eg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Lenge siden jeg har hørt på henne. Skal jammen sette meg ned
    å høre på henne en dag jeg har litt bedre tid.
    Takk for tipset
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...