torsdag 6. juni 2013

Magen veks!

Snart er eg 30 veker på veg, det vil seie ca 7 mnd. Og magen veks, det er det ingen tvil om.





Stor og fager, og eg har ingenting imot det. Eg gjekk opp ca 18 kg i vekt sist eg var gravid , og det same vil eg nok gjere denne gongen. "Skal eg byrje å tenke over kor store porsjonar eg et, og kanskje slutte litt før eg er mett?" Dette måtte eg spørje jordmora om ein dag. "Kos deg", svara ho. "Dette er ikkje tida for å tenke slanking. Det ekstra som legg seg rundt omkring på kroppen er fine ammelager. Det vil renne av deg når du ammer den vesle". Betryggande å høyre, tenkte eg. Så eg kosar meg med min gode appetitt. Prøver jo å halde meg unna søte drikker, snop og slike ting, sånn til kvardags i alle fall. Men i det store og det heile tar eg jordmora på ordet, eg kosar meg *smil*  Det har vel kanskje også litt å seie at eg har erfart at dette er sant. I alle fall så funker det for meg.

Ellers så er formen fin. Kjenner lite i bekkenet og har sparsomt med andre plager. Det eg merker mest er auka søvnbehov. Det som skulle bli ein 10 minutterskvil vart plutseleg 1 time! Og sjølv om eg er i seng relativt tidleg er eg like trøtt når klokka ringer. Det blir liksom aldri nok søvn. I helgene får eg sove litt lenger, og det er godt. Min gode mann er jammen snill med meg *rørt* Han står ofte tidleg opp med ungane i helgene og har frukosten klar til heile familien når eg kjem meg opp eit par timar seinare. Tenk å vere så heldig.

10 veker igjen, det er ikkje så veldig lenge. Dette svangerskapet har gått så fort synest eg. Har liksom ikkje hatt tid til å tenke så mykje over at eg er gravid. Kvardagen med 3 små har krevd sitt *smil*. Eg kikkar innom gravideteskalenderar avogtil og leser om utviklinga, men ikkje på same måten som med dei første to. Likevel, eg gledar meg like mykje, og kosar meg med å kjenne den vesle sparke og lage liv inni meg.




Til slutt ein liten nyhet: Det blir (mest sannsynleg) ei jente! Me var på kontrollultralyd og då såg me det sjølv. Det skal bli så kjekt ♥ No kosar eg meg med å stelle istand til å få ei lita tulle i hus igjen.

Nei no må eg visst få gjort litt her i huset, det manglar ikkje på ting å ta seg til ;)

Stor klem fra Kristina

11 kommentarer:

  1. Vakker gravid kvinne <3 Og det mener jeg! Nydelig er du. Tenk, bare 10 uker igjen...det kommer til å gå fort, det! Og gøy med jente - da får du to av hver :) Men du..ehm....det der med de kiloene...min jordmor sa det samme hver gang med mine...at "det der renner av deg når du ammer"..NOT true! Ikke for å ta fra deg håpet (men så vet du jo antakelig om det stemmer på deg eller ei, siden du har vært gravid noen ganger før ;))....men for meg funkeyt det ikke. Det var hard jobbing for å få av de ekstra kiloene...men pytt, det er så verdt det alt sammen :)
    Ønsker deg en fin helg min venn :) takk for alt det fine du deler her, i dag koste jeg meg masse med gravidinnlegget :) klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Spirea. Det funker nok ikkje for alle med amming som slanking, men for min del har det gjort det. Blir heller ganske skrapt etterpå. Bortsett fra magen, den har eg måtta jobba med for å få bort, særleg etter tredjemann. Kroppen forandrer seg, det er ikkje til å komme bortifrå. Men enig med deg, desse skjønne små er verdt alt sammen :)

      Slett
  2. Ser ikke ut som du har gått opp så mye enda,
    Du er ei flott gravide kvinne.
    Koselig med ei jente til da siden du har to gutter
    og ei jente. Jeg voks opp i en søskenflokk med
    meg først, så to gutter og til slutt ei jente.
    Jeg var nesten 9 år da jenta kom, så det var stas.
    Kommer nok til å bli stas for eldstejenta hos dere også.
    Håper formen fortsatt holder seg bra fremover.
    Det er ingen sak å være gravid når en kan fungere
    greit i hverdagen. Jeg var dessverre på sykehus siste
    del av siste svangerskap, og det var ikke noe godt for
    den 4 åringen vi hadde. Men slik er det bare noen ganger.
    Ønsker deg masse lykke til videre, og
    Guds rike velsignelse :)

    SvarSlett
  3. nydelig du! gratulerer med den fine magen! må det gå bra ! goklem,magny

    SvarSlett
  4. Det var så koselig å lese dette, og se på deg du flotte gravide...
    Tenker nok det er mange som gleder seg til den nye babyen!
    Vet du, jeg kan kjenne den gleden du beskriver så vakkert,
    husker det var utrolig godt å gå gravid og kjenne på spark der inne.
    Lykke til videre! Tenker på deg og dine! -Margit-

    SvarSlett
  5. Kjære Kristina!
    Endelig fikk jeg tid til å skrive litt til deg her inne!;) Du har hatt så mange fine innlegg i det siste om både det ene og det andre.
    Møblene du har malt ble så fine! Har en del småmøbler som jeg har planlagt å male, men som enda står som de er, men jeg gleder meg til jeg en gang får tid å male litt igjen. Lurt av deg å ta det nå før den lille kommer;)
    Når det gjelder avocado - må jeg si at jeg elsker det! - og jeg får alltid ekstra lyst på det når jeg er gravid! :) Og så synes jeg det er veldig greit å mose og gi som babymat - kjempepraktisk ute på tur siden det ikke trenger å varmes.
    Til sist vil jeg si at du ser sååå nydelig ut! Og tenk, bare 10 uker igjen. Det er ikke så lenge.
    Jeg vet det er forskjellig, men jeg har det nok som deg - jeg kan nesten bli litt for tynn mens jeg ammer, så jeg spiser godt i svangerskapet - og etterpå ;)
    Dette ble visst langt, men jeg vet aldri når jeg får tid igjen ;)
    God klem

    SvarSlett
  6. Hei kjære deg.

    Du stråler, virkelig! Ser ikkje ut som du har lagt på deg eit gram(utanom magen då). Så kjekt å lesa at formen held seg bra, det unner eg deg virkelig! Kan ikkje sei eg klarte å nyte det like mykje, så prøver å nyte tida no litt ekstra, når eg endelig er i form igjen. Dagane fyke bare ifrå meg for tida, så blogginga blir litt nedprioritert. Kikker eg innom deg ein dag så har du plutselig så mange fine innlegg, eg kosar meg mens eg les. Fine møbler, kjempefint skap på kjøkkenet og Avocado er favoritten her og for tida. Eg har det på knekkebrød saman med cottagecheese, blåbær og litt nykverna pepper -Nam! Jammen er du heldig som ammer av deg dei ekstra kiloane, her er det heller motsatt(mulig det er for at eg har øydlagt forbrenninga i svangerskapet med svært lite matinntak). Så her er det ein kamp kvar dag mot søtsuget, ikkje alltid like enkelt, hehe=)

    Ynskjer deg og din fine familie ei nydelig helg!
    God klem frå meg.

    SvarSlett
  7. åååh, no kom da ei tåra i øyenkroken på meg... du er så vakker. du stråler, og wow! for ein gravidkropp! smekker og lekker!
    håper eg blir som deg hvis eg ein gang er gravid. blir kjekt å sjå deg på ekta om nåken veker. då vil eg kjenna på babyen som sparker, hehe ;) ha ei velsigna helg og nyt at du kan såva litt lenger:) Ørjan (bursdag i dag! kom eg plutselig på!) er ein bra mann ass! :)
    glad i deg! klem fra oslo

    SvarSlett
  8. Du er så fine Kristina! Heilt nydelig :) Kjenne eg blir babysjuke når eg ser bilde av magen din og lese. Men, eg får væra glad for dei to eg har <3 Håper at eg får møta deg snart, kanskje i sommar? Iselin (Eg og Julie var forresten på kurs om MS i Oslo i går. Skal på fleire modular av kurset til hausten, spennande. Kim hadde trudt dita når me satt og skreiv bacholor?!?!?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Iselin, så kjekt å høyre fra deg. Hadde vore veldig koseleg om me kunne møttes igjen ja. Det er berre til å seie i frå om du køyrer forbi desse kanter, noko eg antar du gjer når du skal heim til mammo?! Hels Julie, så artig å høyre at dåke har vore på kurs om det me skreiv oppgåve om. Klem klem

      Slett
  9. Heisann, så koselig med et gravidinnlegg. Det er ekstra underholdende å lese om andre som er gravide når man er i samme situasjon selv. Du ser nydelig ut med (og uten) magen. Jeg ser ikke helt hvor de kiloene har lagt seg på deg, men det merker man ofte veldig godt selv :) men som du sier; dette er absolutt ingen tid for slanking. Gøy å høre at du også skal få jente :) Lykke til frem mot den store jobben og resultatet som gjør det hele så verdt det:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...