torsdag 20. juni 2013

Kontramelding og nokre bruktfunn

Livet er fullt av overaskingar. Ultralyd i går viste at me ikkje får ei jente likevel, men ein liten gutt! Legen, som er ein rutinert og flink lege, var 200 % sikker i si sak. 

Me måtte omstille oss litt i tankane våre, for no var me så innstilt på jente. Det viktigaste er jo at babyen er frisk og har det bra, og det kunne dei bekrefte på UL. Me gledar oss veldig til ein ny liten guttepjokk. Dei er jo så herlege desse små gutane. 




Eg var innom GJENBRUK i går og då fann eg eitpar ting. Eit fint retrostoff med hjerter som eigentleg er eit bomullslaken. Dette skal først i vaskemaskina og deretter har eg lyst til å sy noko fint av det. Den andre tingen eg fann, er ein lysestake i den mest herlege pastellfarge. Blå-grønn-turkis aktig. Den lyste imot meg og vart min for 30 kr. Lakenet kosta 15 kr.




Lysestaken har fått seg ein plass i sin nye heim. Nellikane ved sida av kjøpte eg til mannen sin bursdag for 2 veker sidan. Det er noko av grunnen til at eg likar nellikar veldig godt. Dei er så enkle å halde fine og står seg veldig lenge.






Lampen på veggen er også eit bruktfunn. Den har eg malt og trukke om skjermen på. Gøy å fornye gamle ting. Det er både økonomisk, miljøvennleg og det skaper personlegdom i interiøret. Hurra for gjenbruk!






Ynskjer alle ein fin dag!

Kristina


4 kommentarer:

  1. GODT AT ALT STÅR BRA TIL MED DEN LILLE, OM DET NÅ ER GUTT ELLER JENTE. MEN DET ER LITT RART VISST EN HAR INNSTILT SEG PÅ EN TING OG SÅ FÅR EN NOE ANNET. GREIT Å FÅ DET AVKLART LITT PÅ FORHÅND.
    HERLIGE BRUKTFUNN DU HAR GJORT. SPENNENDE Å GÅ PÅ BRUKTJAKT.
    ØNSKER DEG EN HERLIG DAG :)

    SvarSlett
  2. Skjønner den der med at man innstiller seg på det ene kjønnet..man begynner jo å bli kjent med babyen mens den er i magen. Men det viktigste er jo at alt er i orden, og når det kommer til stykket er jo slett ikke kjønnet så viktig. Fine ting du har funnet også!

    SvarSlett
  3. Jaja.. hadde vel vært fint med en søster, men er sikker på at en bror er akkurat like velkommen inn i en fin familie. Skjønner at det likevel kan ta litt tid å omstille seg.
    Spennende er det uansett å vente på en ny liten baby, og at alt er i orden er jo, som du sier, det viktigste. Lykke til med tiden som gjenstår! Enig i det med gjenbruk! Lampen ble flott! Fin lysestake også! -Margit-

    SvarSlett
  4. Så koselig med enda ein liten gut. Gleder meg til å få helse på han ein gong=)) Håpar formen din fortsatt er fin.
    Hadde vore veldig koselig med lunsj ein dag? Eg har ingen planar i neste veke, einaste tirsdagen som muligens er opptatt.
    Nei no får eg hive meg rundt og ta fredagsvasken, alltid så tungt å starte, men duu så herlig når den er tatt<3
    P.s. skjønne bruktfunn du fann=))

    Ynskjer deg ei nydelig helg!
    Klem frå meg=)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...