fredag 7. juni 2013

Gratulerer med dagen kjære



I dag fyller verdens beste pappa og ektemann 35 år.

Hurra for deg!






Alltid så god, snill og tolmodig. Morsom er du òg. Ungane elsker når du tuller, tøyser og herjer med dei. Eg er så uendeleg glad for at du er den du er.








Me gler oss til feiring i morgon.

Eg må berre nevne eitpar ting i forhold til bildene. Eldstejenta vår har no mista fire tenner i overkjeven på kort tid. Ikkje lett å verken snakke eller ete, og at det ser litt artig ut er vel heller ikkje til å legge skjul på. Dei to minste ber preg av å nettopp ha inntatt nybakt sjokoladekake. Mine fire skjønningar. Alle like gode.


God helg til deg som kikker innom.




5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til din kjære.
    En flott mann du har, så da blir dere sammen et flott par. Ønsker Guds velsignelse over ekteskapet deres :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder! Og for en fin gjeng du har!!
    Hils mannen så mye og gratuler han fra både meg og Ruben :)
    Håper dere får en fin feiring!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med mannen!
    Tilsammen er dere en flott familie!
    Ungene er naturlig skjønne! -Margit-

    SvarSlett
  4. Du har en nydelig familie! :) Og det er du selv også, så flott gravid.. Ønsker deg noen fine sommerdager med gjengen din, godt å lese at formen er fin! :)

    klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Du har en nydelig familie! :) Og det er du selv også, så flott gravid.. Ønsker deg noen fine sommerdager med gjengen din, godt å lese at formen er fin! :)

    klemmer fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...