søndag 2. juni 2013

Fornying av småmøbler



Eg fekk lyst til å sette litt meir farge på stova og kjøkkenet vårt og då er jo litt maling eit fint middel å bruke.

Tallerkenhylla har blitt flytta inn i kjøkkenstova og malt med fargen KYST.




 
Det kvite bordet er blitt malt med slitesterk maling og dei to barnestolane har fått seg eit oppfriskningsstrøk med fargen Hammerschøy, som eg malte bokhylla med i innlegget under her. Ungane brukar stolane og bordet mykje, og flekkar kjem det, også av det slaget som ikkje er er så lett å vaske bort. Med eit strøk maling blir møblane skinnande reine att *smil*.
 
 
 
 
 


Kjøkkenstova sett frå ein anna vinkel:


 
 
 






Den vesle hylla på veggen er også blitt malt i fargen KYST. Den har eg fått av besto mi. Bror hennar hadde laga den. Koseleg å tenkje på synest eg.

Før eg malte dei hang dei på sjølve kjøkkenet. Tallerkenhylla var lysegrå og den andre hylla var kvit, eller det vil seie gul. Noko anna har fått kome opp på denne veggen no. Forandring fryder som dei seier :)




Dett var dett. Eg har fleire innlegg liggande på lur no, så følg med om du vil.

Ta vare på deg sjølv og dei som er rundt deg. Tida er dyrebar ♥

Klem fra Kristina

5 kommentarer:

  1. Så flott med alt det du har malt Kristina,frisker opp det og litt fornyelse er jo alltid kjekkt:)
    No får me håpa sommervarmen kommer snart igjen,for trenger sol og varme,hihi❤
    No er huset solgt så det er ingen vei tilbake,gleder oss til alt som ligger fram itid:)

    Fine søndag til deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. JA det er godt med litt forandring.
    Hyllene ble flotte. Kjempekoselig ble det.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
  3. Så flott!! :D

    Klem Jatte♥

    Psst, husk gavedrysset mitt som trekkes 6.Juni!

    SvarSlett
  4. Så fint du har det! Det gir huset et helt spesielt uttrykk med mye gjenbruk og gamle ting. Nydelige farger, det inspirerer til å male noe.

    SvarSlett
  5. Her var det masse som jeg ikke har fått med meg!! Såå gøy med ny baby:) Her går det for fullt med husbygging. Nærmer oss veldig innflytting nå, og da håper jeg vi får litt roligere dager så vi kan treffes igjen:) Fin tirsdag til deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...