søndag 19. mai 2013

Smak av sommar

To dager med strålande fint ver har vore heilt fantastisk godt. Betre enn syden vil eg påstå :)

For nokre dagar sidan kledde ungane seg med vottar på hendene, medan dei no spring rundt i badetrusa. Det kom brått på med sommarvarmen kan du seie. Uansett kor dårleg ver det har vore før i vår, må me berre nyte slike dagar som dette. Husarbeid innandørs har fått ligge og me har berre nytt dagane ilag. Viser glimt i frå dagen i dag.


Ein lyserosa pelargonia har fått plass i ei sinkbøtte



Min kjære mann slappar av med ei god bok i sommarvarmen.



Sara og Jonas nyt livet med kvarsin is.



Leikehytta klar for ny sesong. Den satte me opp i fjor.





Me måtte ha oss ein liten tur på stranda i dag. Leite etter krabbar og vasse litt. Deilig.


Håpar du også har hatt fine dagar. 

Kristina

4 kommentarer:

  1. Herlige dager som bare må nytes.
    Har jobbhelg, men vi grilla ute i går kveld
    og var ute på tur og kosa oss skikkelig i dag.
    Så da er det helt greit å jobbe.
    Ønsker deg ei fortsatt god pinsehleg :)

    SvarSlett
  2. Det er så herlig og idag var det jo så varmt og godt,må nytes fullt ut:)dette været gir glade barn men og litt trøtte og slitne barn,men å legge Milla med farge i kinn og med nattkjole uten armer:)flott!
    Fine bilder Kristina:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så koselige bilete:-) for nokre hærlge dagar me har hatt! Ingenting slår Vestlandet når det er slikt vêr! Me har nytt det i fulle drag; vassa i strandkanten, sommarkjole, is, grilling og hærlig terrasseliv<3 måtte me få fleir slike dagar snart:-)

    Tusen takk for fine ord inne hos meg, det varmar:-) eg har kjøpt meg Billyhyller ja, godt auga du har;-) kjøpte dei som var ekstra djupe med dine ord i bakhovudet om desse middagstallerknane, så takk for det:-) så kjekt at eg kan vera til inspirasjon. Skal vise dei meir fram på bloggen når dei er ferdig. Skal bytte dei øvste hyllene med glasshyller, montere lys og sortere litt:-) veldig greit å ha blonder på halvdelen til å skjule litt rot.
    Ynskjer deg ei god veke:-)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ, det så herlig ut!
    Godt å glemme alt innendørs når vi plutselig får sommervær! ;)
    Driver og pakker litt i dag, men i helgen har vi vært ute fra morgen til kveld omtrent!

    Tenker på dere for tiden - kanskje kommer det en mail snart? ;)
    God klem fra meg

    Skal forresten hilse fra alle mine, som har sett bildene fra 17.mai-feiringen deres.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...