torsdag 16. mai 2013

God 17.mai!

Vil ynskja deg som er innom ei god 17.mai feiring!






Me er heldige som lever i eit fritt og godt land. Det er det grunn til å feire.

Har jobba litt meg meg sjølv denne gongen, når det kjem til innstillinga mi til dagar som dette. Ein kan lett tenke på alt strevet og orket som høyrer med, istadenfor å fokusere på det fine og positive. Skjorter og forklede skal strykast, og det er fint med litt blomar på trappa, men alt treng ikkje vere etter høgaste standard. Eg har måtta legge lista lågare i år, då eg kjenner jobben og det daglege i grunn er meir enn nok for meg fortida. Heldigvis har eg ei god mamma som har ordna med bunadane til ungane. Dei kom ferdig justerte og strokne no i ettermiddag. Istadenfor å lage ei flott kake, lager eg brownieskake til i morgon (heimelaga vel og merke:) Minimalt er gjort i hagen. Det eg har fått til med blomar har eg klart å fange i eit bilete som eg publiserer på bloggen. Så ser alt så fint og bra ut, liksom. Sanninga er at eg dette året ikkje har hatt energi til å gjere det eg ellers ville gjort. Men 17.mai blir det likevel. Finstasen skal på og me skal løfte flagga og rope hipp hipp hurra!

17 klemmer fra meg

4 kommentarer:

  1. Syns du har pyntet fint utenfor! De røde skoene passer godt inn der!
    Godt å få hjelp når det blir noe ekstra,
    Er sikker på at alle blir fine i morgen! Lykke til med en fin feiring! HURRA!! -Margit-

    SvarSlett
  2. Så fint med pynten på gardintrappa. De røde skoene passer så godt til. Søte. :) Ønsker dere en fin 17. mai. :)

    SvarSlett
  3. Takk for påminnelsen ;)
    GOD 17.mai til deg, og hurra for frihet og fred!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. God 17.mai til deg og dine!
    Klem fra Britt Iren

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...