onsdag 29. mai 2013

A V O K A D O

Eg har fått dilla på denne skjønne grønne frukten i det siste. Så nydeleg å sjå til, og så god på smak. Med eit dryss salt og pepper på er dette eit fint mellommåltid. Den er også fin å ha i salat eller til å lage guacamole av (sistnemde har eg ikkje prøvd endå).







Måtte google litt om avokado og då fann eg enda fleire gode grunner til å få i seg denne frukten. Den inneheld både vit A, C og E, og fleire typar B-vit som folat, tiamin, pyroksin, riboflavin og niacin. Den skal også visstnok vere ei kjelde til kostfiber, magnesium og kalium. Det er lite sukker i den, men massevis av sunt einumetta feitt. Det høge feittinnholdet gjer at ein får ein god metthetsfølelse etter ein har ete den.

Med andre ord, ingen tvil om at dette er noko å satse på for dei som ynskjer å glede kroppen sin med gode næringsstoff.

Kjelde: Matavisen.no

Stykkprisen for avokado kan vere ganske dyr, men kjøper du eit nett kan ein få 7-8 stk for 29 kr. Det betalte eg på Coop. Omtrent den same prisen som ein kroneis kostar :). Eg legg nettet i kjøleskap og tar ut ein og ein som eg lar ligge på kjøkkenbenken. Avokadoen er best når den er litt mjuk utanpå, då er den moden.

Dette vart dagens tips frå meg :)

Kristina

Fleire innlegg om maleprosjekta mine kjem iløpet av helga, om alt går etter planen. 


4 kommentarer:

  1. Det er sikkert godt med avokado. Så fin bokhylla ble da du malte den, passet så gidt til hylla over. Likte også godt det stripete stoltrekket du har kjøpt fra Ellos.

    SvarSlett
  2. Eg trur aldri eg har smakt avokado og eg husker at det var giftig for undulatene når me hadde dei,men sikkert sunnt og godt:):)
    Ønsker deg ein nydelig dag i sola!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Avokado er best som guacamole ;) hehe....jeg spiser omtrent ikke avokado (enda min mor stadig maser om hvor sunt det er ;)) - syns ikke det er så suuupergodt egentlig....men sammen med texmex-mat er det snadder.
    Du, har du det bra? Fikk så koselig hilsen fra deg for en stund siden - som varmet - og det satt jeg så pris på. Jeg har hatt det litt tungt og er enda mye sliten - men endelig får jeg litt tid til å besøke favorittbloggene mine igjen - som deg! Jeg håper du har det bra med voksende mage og allting :) Sender deg en god klem og ønsker deg en fin helg :) klem klem

    SvarSlett
  4. Avokado er kjempegodt! Veldig godt å ha på knekkebrød, sammen med cottage cheese (eller smørost), og pepper og eventuelt salt ja. godt sammen med taco, laks og pasta óg:) kan brukast til masse!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...