mandag 27. mai 2013

Bokhylle før/etter

Malelysta er tilbake!

Eg trur det må vere ein kombinasjon av årstida og det at det byrjar nærme seg fødsel for meg. Slik har eg hatt det i dei andre svangerskapa også. Eg får veldig lyst til å ferdigstille prosjekt, systematisere, ordne og stelle istand. Om kort tid kjem det ein liten baby som vil kreve mykje tid og krefter, og då blir det null tid til slike ting. Eg er i redebyggingsmodus og kjenner at det får fram ekstra energi i meg. 


Bokhylla var mørk brun. Den stod i huset då me kjøpte det for fire år sidan. 

Før:








Etter:










No er den blitt pastellgrøn. Fargen heiter Hammerschøi.

Det blir litt mykje fargesprak med alle bøkene i hylla, men eg vel å ha det slik likevel. Synest det er kjekt å ha barnebøker lett tilgjengeleg og dessutan likar eg å innrede på ein praktisk måte. Ein skal sjå at ting blir brukt, at det bur nokon her, istadenfor at alt berre ser ut som eit butikkvindaug.

Lenestolen er blitt fornya med trekk i frå Ellos. 

Med den grøne hylla, ein nymåla lyseblå lampe og litt anna pastell, vart kroken i stova med eitt litt meir sommarsleg. Maling kan gjere mykje.

Dette er eit av fleire maleprosjekt eg har halde på med i det siste. Skal prøve å legge ut innlegg av dei andre tinga etterkvart. Eit glimt av eit anna møbel som har blitt fornya med måling. Her etter første strøk: 




Takk for at du tok turen innom meg. Blir glad om du vil legge att eit lite spor, så veit eg at du har vore her :) 

Klem frå Kristina

Gravid og maling, dårleg kombinasjon? Eg maler med sense-maling som er anbefalt av norges astma-og allergiforbund. Den er heilt luktfri og veldig god å male med. 

7 kommentarer:

  1. så fint det vart, og så koselig lesekrok! kos deg m redebygging:) klem

    SvarSlett
  2. Det var ei flott bokhylle, og så fin den ble
    pastellgrønn. Nydelig.
    Ser ut som det er ei vogge du driver å maler.
    Ja det er godt å få unna en del ting før en fødsel.
    Ikke mye tid en har til slike ting rett etter det.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Nydelig farge! Deilig når en kjenner på energi til å ta fatt på sånne prosjekt :) kos deg videre! -monakristin

    SvarSlett
  4. Så utrulig fin den blei Kristina:)kjempeflott!og nå som det er så fint vær så får ein litt ekstra teft til å male og pusle litt med ting og tang:)
    Her blir det visning imåro så ikveld så får eg ta siste rest,kan ikkje sitte inne i dette været❤

    Fine dag til deg Kristina:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Å, så lekker den hylla blei når den ble malt! Utrolige frisk og fin farge selv om den er dus :)
    Håper å se deg på forening i kveld!
    Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  6. Wow, så fin den blei! Så koselig lesekrok, og eg like fargespraket som bøkene gir. :) Skikkelig fint og heimekoselig! No er det lenge siden eg har vært innpå her, og da var så mange kjekke innlegg! Eg koste meg mens eg leste de. :) Glede meg til å sjå deg i sommar. <3 Klem Helene søss

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...