torsdag 25. april 2013

Pillowcase dress

 
 
 

Tenkte eg ville vise dykk to kjolar som eg har sydd. Pillowcase dress, som oversatt til norsk heiter putetrekk-kjole, er enkle å sy for ein nybegynnar som meg. Det er det første klesplagget eg har sydd, og eg har fått heilt dilla. Det er så gøy!

Takk kjære B for at du tok deg tid til å lære meg det. Oppskrifta er funnen på denne nettsida . Her er det detaljert og god framgongsmåte (forusatt at du kan engelsk godt). Som namnet tilseier kan kjolen lagast av eit putetrekk. Eg har derimot brukt gamle dukar, i tillegg til nytt stoff. To stk dukar frå 70 talet vart denne vesle retrokjolen.


 
 
 
 














Den andre kjolen sydde eg av nytt stoff.































Kjolane er ikkje til meg sjølv. Eg er med i ein misjonsforening og me driv å produserer forskjellige ting som me tenker å selge. Planen er å ha ein kafèdag med salg av både mat og ting som me har laga. Det blir til hausten, så til alle de som bur på Stord; ha gjerne dette i tankane (og i bønene dersom du ber:). Eg kjem til å skrive meir om det seinare.

God helg til alle som er innom :)

Klem frå Kristina
  

9 kommentarer:

  1. Du er jo knallflinke Kristina,så utrulig skjønne kjoler:))så kjekkt at dåke laget forskjellige ting som dåke skal selga,ein cafedag høyrest heilt supert ut :)
    Me flytter til Moster me nå iløpet av sommeren,håper både salg og kjøp går iorden,så Milla har allerede fått barnehageplass på Moster så blir spennende,gleder oss til ein ny start for alle for det trenger me:)

    Ein fin kveld til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Fantastisk - og jeg lar meg imponere! Har du virkelig laget disse selv? av putetrekk? vanvittig kult! Du er bare god, Kristina <3
    Håper (igen ;)) at du har det bra og at du også gleder deg til helg. Jeg gleder meg masse, jeg har mye å feire ....(bursdag, eksamensinnlevering og en ting til som jeg skal skrive om på bloggen etterhvert...) mange klemmer til deg <3

    SvarSlett
  3. Så søt!! Elsker stoffet!! Stord er jo ikke så langt vekk, mulig jeg tar turen ;)
    Nå skal jeg lese meg bakover her........kos!
    P.S nå er det give away inne hos meg ;)

    SvarSlett
  4. I morges da jeg satt med "min stille stund", kom jeg plutselig i tanker om deg og bloggen din. For en tid siden kom jeg i skade for å slette hele blogglista, og har da ikke fått alle jeg ville ha, inn igjen.
    Nå har jeg lest og sett på mange koselige innlegg, noen har gjort meg rørt. Gratulerer med en ny baby i magen! Høres så fantastisk flott ut!
    Selv ønsket jeg meg mange barn, men fikk bare to, er glad for de, men skulle så gjerne hatt flere. Ønsker dere all lykke til med den nye, gleder meg med dere!
    Du skriver så fint og godt!


    Fine små kjoler du har sydd, de blir det nok fort salg på! Også vi her er med i arbeid for misjonen. Lykke til med dette viktige arbeidet også!

    Takk for alle dine innlegg! -Margit-

    SvarSlett
  5. Kjempefine kjoler Kristina! Kan ikkje sjå at du er nybyrjar iallfall. Er så kjekt å sy! Gleder meg til å få byrje igjen når litlebror byrjer å ta tidligare kveld. Kafédag høyrtes kjempekoselig ut, eg kjem!:-D

    Ynskjer deg ein finfin tirsdag:-)
    God klem!

    SvarSlett
  6. Åh, det er visst ei stund sidan eg kikka innom deg sist, Kristina. Uff, tida mi strekk visst ikkje heilt til om dagen...
    Håpar dåke alle har da bra!
    Så flink du er til å kome på ting, knallflotte kjolar. Kunne ønske eg var like flink som deg. SÅ fantastisk at dåke skal ha ein kafedag, gledar meg til å høyre meir om dette.
    Og forresten, kjempefin lyslenke frå sist innlegg!
    No er det helg, så eg håpar dåke får tid til litt avbrekk frå kvardagen. Kos dåke. Så snakkes me snart. Stor klem frå meg. <3

    SvarSlett
  7. Kjære gode deg - bare innom med en klem og for å ønske god helg! Også måtte jeg bare svare på noe du skrev...ehm..nei, jeg tviler på det er det du tror ;) (selvom jeg skulle ønske det ;))...ehm..nå får du lese mellom linjene og tolke som best du kan - men nei, det er altså ikke det ;) hehe....tok du den? du forstår i neste innlegg. Sender en GOD klem til deg!!

    SvarSlett
  8. Fine kjolar! Om du ser på bloggen min har eg og nylig lagt ut bilete av to barnebukse og ein jentekjole eg har sydd. Mykje arbeid med å sy, men veldig kjekt :-)

    SvarSlett
  9. Nydelege kjolar! Fine stoff og fargar du har brukt! Det er moro å sy:)
    Titt innom meg, eg har ein overaskelse til deg;)
    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...