tirsdag 23. april 2013

Happy lights!


I dag må eg vise dykk noko eg var så heldig å vinne i ein give-away nyleg. Det var skjønne Lillian med bloggen Millas Blåbærtua som lodda ut denne fine premien, og tenkt, eg var så heldig å vant! 





Happy lights!
 




Det er ei lysrekke med 30 baller laga av økologisk bomull. Ganske dekorative. Eg har hengt dei opp rundt eit speil i stova men er ikkje heilt sikker på om det er der dei skal få henge. Minstemann på 2 1/2, som er heime med meg i dag, lurte på om me ikkje kunne pynte juletre,*smil*. Dette var når eg holdt på å henge opp desse kulene, så han assosierte dei nok med jul, noko som ikkje er så heilt unaturleg. Hihi, dei får oss til å smile og le mykje desse små.




 
Kanskje det er andre måtar å henge dei opp på som er finare. Nokon som har tips?
 
Takk for at du tok turen innom bloggen min.
 
Klem fra Kristina

3 kommentarer:

  1. Det blei jo kjempefint Kristina og det kan pyntes med på mange måter,henge rett ned,på stige,som pynt på bordet!masse muligheter og det pynter så fint opp:)synest det var fint som du hadde gjort det eg!
    Ikkje rart han tenkte på jul,Hihi er jo oftest då me tar opp lys så er nok litt uvant når det blir lys heile året!

    Fine kveld til deg Kristina❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. SÅ FINE! Har slike i hvite selv, veldig fine i bruntoner også :D


    Nyt Tirsdagskvelden,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Å, så heldig du er som vant! Happy lights er herlige, jeg ønsker meg selv! har enda ikke somlet meg til å kjøpe, men ønsker, ønsker :) knallfine i bruntoner - det skapte et varmt inntrykk :) fint rundt speilet syns jeg, da :) Aner ikke hvor jeg selv skulle hatt dem, vurderer å henge dem fra tak til gulv i et hjørne et sted....som et blikkfang.
    Har du det bra? jeg tenker på deg rett som det er, og håper du og alle dine - og lille i magen har det helt topp :) sender en god klem din vei <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...