fredag 15. mars 2013

Ein ny liten skatt



Me venter barn nr 4!

Foto: Lennart-Nilsson        


På onsdag var me på ultralyd og fekk sjå glimt av vårt minste familiemedlem. Heilt fantastisk å sjå den vesle velskapte skapningen ligge å krølle seg rundt inni der. Eg var veldig spent på førehand, for eg har ikkje kjent særleg med liv (er i veke 18 no). I dei to forrige sv.skapa kjente eg veldig tidleg liv, så dette bekymra meg litt. Men eg har trøsta meg med at det sikkert har med morkaka si plasering å gjere, og det stemte. Den ligg frampå magen denne gongen og fungerer som ei støtpute. Når eg då fekk sjå ti fingrar og ti tær, og eit hjarte som slo og banka var eg berre så utruleg GLAD! 

Dette er noko av årsaken til at det har vore stille her på bloggen i det siste. Eg var veldig trøtt og kvalm i frå veke 7 til veke 14, men kjenner at eg no er i ein betre periode. Likevel er det jo travelt å vere trebarnsmamma, sjukepleiar og gravid samtidig. Sofaen er god og ha ;) Og ein hjelpsom mann er gull akkurat no. 

Mest av alt gledar me oss veldig til vesle skatten kjem til verda. Termin er 20.august.

Viss nokon lurer på kjønn så har me valgt å ikkje ville vite det denne gongen. Spennande synst me :)

Kristina

7 kommentarer:

  1. Så koselig da. Gratulerer.
    Og masse lykke til med svangerskapet.
    Håper du får mange flotte dager fremover.
    Er jo litt spennende å ikke vite det syns jeg.
    Det var ikke så vanlig å vite kjønnet da jeg var
    gravid, og vi valgte å ikke vite det.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Åååh, så koselig! Gratulerer så mye! Jeg savner babymagen så enormt! Koooos deg :) :)

    SvarSlett
  3. Ååå så utrolig koselig, Kristina! Gratulerer så mye, håper formen holder seg bra fremover. Viktig å ta vare på deg selv nå, og på jobb blir man jo sliten om man i utgangspunktet er helt på topp...kos deg videre i svangerskapet. Det er en spesiell tid.
    Klem fra Britt Iren.

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg sååå på deres vegne! Godt å høre at alt står bra til med den lille!
    Og så håper jeg du kan få glede deg over graviditeten selv om det krever sitt å bære fram et nytt liv med 3 små som krever sitt, og at du kan klare å slappe av fra at alt må være på stell. Det har jeg fått ganske god trening på de siste månedene ;)
    Småbarnstiden er jammen kaotisk til tider- men fantastisk er det å ha noen å være glad i.

    Tenker på deg og dine stadig.. Dere er fine folk! :)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  5. Oi så fantastiske nyheter å få her på bloggen din <3 GRATULERER! Tenk for en velsignelse å få 4 barn! herlig, gleder meg masse med dere! Godt å høre alt er vel med lille inni der - og jeg er helt enig, hadde jeg ventet nr 4, ville jeg heller ikke visst kjønn :)
    Jeg håper formen din er god, og at du har det bra på alle måter. Dette var virkelig kjempe kos...(...typisk meg å komme subbende inn på bloggen din, leeenge etter alle andre...men når jeg først er her, så koser jeg meg og gleder meg over nye innlegg!!) GOD klem til deg - og Gud velsigne dere begge! (og alle!)

    SvarSlett
  6. Hei kjære Kristina!
    Beklager alt for sein svar frå meg...eg har vore litt travelt opptatt, og seg tydeleg at eg har gått glipp av!
    Guri, så fantastisk kjekt! Gratulera sååå mykje! Eg e så glad for dåke alle! Eg glede meg sååå masse te å helsa på den lille når tida er inne for da! :) Håpe virkleig at formen e på vei opp no, du må ta godt vare på deg sjølv, og dine rundt deg må pleie deg litt ekstra! :)

    Du inspirere meg virkelig! Travel sjukepleiar som kombinerar da å vere småbarnsmamma. Du e FANTASTISK flink altså! Stå på, god bedring og lykke til!

    Stor, god, varm klem frå meg! <3

    SvarSlett
  7. Sååå koslig :)
    Gratulera så masse :)

    Helsing Henriette i 24

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...