torsdag 21. mars 2013

Det spirer!

Det er tidleg vår og det er tid for å så karse.
På søndagsskulen sist søndag fekk ungane lage kvar sin boks kor dei sådde karsefrø i. Boksane er små tomme tomatpurè blikkboksar som me limte fine ark utanpå. Ungane putta deretter bomull oppi og til sist ein liten barneneve med frø. Ein enkel og grei aktivitet som er både rimeleg og fort gjort.



No er ungane ivrige etter å sjå kor mykje dei har vokse frå dag til dag. Dei likar også smaken og synest det er godt f.eks saman med kvitost på skiva. Ser dei treng påfyll av vatn kvar dag for å ikkje tørke ut. (Karsen altså :)



Takk til alle dåke som gav så fin respons på forrige innlegg. Avogtil er det godt å sette ord på ting som har skjedd på slutten av ein dag, men det er klart at å legge ut personlege erfaringar på bloggen kostar litt. Eg vel likevel å gjere det for at de ikkje skal få inntrykk av at alt er perfekt i livet mitt. Me er alle undervegs og eg vil helst ikkje legge sjul på mine svake sider. Og så trur eg det er lettare å vokse som mennesker dersom ein klarer å sette ord på det som går skeis. 



Om du opplever noko som er vanskeleg i ditt liv så del det med nokon. Ikkje gå rundt og tru at det beste er å halde det for deg sjølv. Ved at du deler hjarta ditt med ein annan person kan du få hjelp til kome vidare, og kanskje sjå saka i eit litt anna lys.

Eit frø må dø før det kan byrje å spire. Avogtil må noko dø i oss og for at noko nytt og vakkert skal kome tilsyne i oss. 

Ha ein god dag 


Klem fra Kristina

5 kommentarer:

  1. Så herlig når det begynner å spire og gro,får bare håpa at det blir varmere og sånn at me sleppe å frysa i påsken og,sitter på terassen no og er så godt i kroken å kjenne at sola varmer så godt:)
    Eg kunne jo tenkt meg å dratt til varmere strøk igjen eg,du veit når ein får sansen for å reise men har ikkje råd til noko så får holde oss i Norge:)
    Så flott at du skriver slik som ligger deg på hjertet,kjenner meg igjen!


    Ein kjempefine dag til deg i sola:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Rart at noen bokser med karse kan få meg til å bli helt tårevåt her...;) Det er jo herlig når det spirer og gror, og det er herlig med karsebokser med barna....og fine var de og...men så er det måten du skriver på, da, vettu, som gjorde at du traff no i meg....særlig de siste linjene dine. Det er sant som du sier.
    Du er bare skjønn, Kristina - gla for å se du blogger litt mer igjen, og for alt som skjer av gode ting i livet ditt ;)
    Sender en god klem - og takker samtidig for at du tok deg tid til å legge igjen et spor hos meg. klem klem

    SvarSlett
  3. Bare innom for å ønske dere alle en nydelig påskehøytid med gode, glade, solfylte dager. Tenk for et budskap påsken gir, ikke sant? :) det er nokså fantastisk. tenker på deg innimellom, håper formen er god - og humøret bra :) GOD påske min venn <3

    SvarSlett
  4. Hei
    Kristina:)Madde valgte tallet og du vant happylightsa hos meg,kunne tenkt dei sjølv og eg,hihi:)
    sender melding om kva tid du er heima så kommer eg opp med dei:)

    fine lørdagskveld til deg og dine!
    god klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. For noen søte og spreke bokser! Ekstra fine var de med litt grønt i. Har ikke vært innom bloggen din før, og må si at her likte jeg meg godt. :) Ønsker deg en fin ettermiddag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...