lørdag 16. mars 2013

Alternativt lørdagsgodt

I dag vart me enige om å gjere ein liten vri på lørdagskosen. Vanlegvis er godteri ein fast del av denne dagen, og det kjem det nok sikkert til å bli framover også, men i dag ville me prøve ein sunnare variant :)



Youghurt, oppskjært frukt, rosiner og litt hakka sjokolade. Nam nam seier berre eg! Eldstejenta likte det veldig godt, medan dei to minste ikkje var fullt så begeistra. Dei liker jo frukt veldig godt, men det var kanskje samansetninga som ikkje fall heilt i smak. For dei var det kjekkaste å skjære opp frukt.  I grunn ein fin ting å gjere saman ein lørdags ettermiddag.





Tusen takk for koselege helsingar på forrige innlegg ♥

Klem

8 kommentarer:

  1. Det der ut som friskt og godt lørdagsgodt. De ser ut til å kose seg alle tre. Gratulerer med den lille i magen. :)

    SvarSlett
  2. Dette var ein knallgod ide !
    Såg kjempegodt ut :)
    Gratulera så masse med ny baby på veg
    Klem / Janne

    SvarSlett
  3. Ja det var kjempegod lørdagsgodteri.
    Men det er litt jobb i ordne til. Mye raskere å
    åpne en pose med potetgull eller sjokolade.
    Jeg må bli enda flinkere til å bruke sunne alternativer
    så det er godt å se andre gjør det og bli minna på det.
    Kjøpte blåbær og plommer i dag, det slipper jeg å dele opp så mye, hehe.
    Ha en herlig kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er heilt sant at det er mykje enklare å opne ein godteripose, så det kreves litt ekstra energi å lage dette til. I gjengjeld får ein meir energi av å fylle kroppen med sunn mat ;) Eg blir ofte så utruleg daff på søndagen dersom eg har ete mykje snop og junk om lørdagen. Kjekt at det kunne inspirere :)

      Slett
  4. Åååå det såg knallgodt ut Kristina og her spiser dei alltid masse når dei får sånt:)men eg må ha goteri og ellers så blir det krise i heimen,så begge deler her:)
    Såg ein repotasje om kor masse sukker det var i goteri,hjelpe meg fekk ikkje lyst på smågodt då,bedre samvitighet av å ete sunnt:)
    Dei satt så fint der alle tre,koselig!

    Ein fine søndag til deg Kristina!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Lurt, sunt og godt :) jeg skulle ønske jeg hadde viljestyrke til noe slikt, men det går bare ikke på en lørdag. Er det ikke rart ? alle andre dager går det, bare ikke på en lørdag ;) hehe..

    Igjen - god klem, med ønske om en fin kveld. <3

    SvarSlett
  6. Åhhh, jeg så akkurat det forrige innlegget ditt nå. Gratulerer så mye med et nytt mirakel i magen. Så fantastisk!!! Ønsker deg og dine all velsignelse, og gode dager. Mange klemmer

    SvarSlett
  7. Mmmm! Dette ser jo kjempegodt ut! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...