mandag 28. januar 2013

Sjukdomstider

Influensa type A, svineinfluensa, forkjølelse, magesjau og mykoplasma-pneumoni. Neida, me har heldigvis ikkje hatt alt dette her, men det er høgsesong for sjukdom og alt mogleg florerer rundt oss. Her i familien har me sluppe unda (så langt) med luftvegsinfeksjon. Til gjengjeld har me no vore sjuke dei siste 2-3 vekene. Det viser seg nemleg å vere noko seige greier som ikkje er så lett å bli kvitt. Bleike og hanglande strevar me oss igjennom kvardagane, for noko behandling kan me sjå langt etter så lenge det er virusbetinga.



Når ein tilbring heile dagane innandørs, er sjuk sjølv og har sjuke barn, er det lett for å bli litt nedstemt. Det kjenner iallefall eg på. Eg skjønte det for alvor då S på 7 år sa til meg ein dag: "Eg kvakk når du lo mamma". J på 4 år sa same dagen: "Du ser ut som ein svart fugl mamma, svart bukse og svart genser". Jaja, av barna får ein høyre sanninga. Den dagen var eg også innom Maria sin koselege blogg "Schytt`s hverdag"og las om bakedagen ho hadde hatt med sine 3 barn. Høggravid med tvillinger og alikevel klarte ho det, tenkte eg. I tillegg vart eg så frista av dei deilige muffinsane med skinke og ost, så eg lot meg inpirere. Den kvelden bestemte eg meg for å gjere noko med laberheten og la med det same planar for neste dag. Den skulle ikkje bli like trist og tung (og svart) som dei forrige. 

Dagen etter vakna eg med dette ordet: "Som dagen din er skal din styrke vere". "Takk Gud", tenkte eg, "for at Du gir styrke til denne dagen".



Ein dusj, andre og meir friske kle, litt sminke og orden på håret. Eg kjente med det same at dette vart ein betre dag. Me baka horn med ost,  skinke og vårløk i. Mannen kom innom frå jobben sin og fekk varm lunch. Eldstejenta det same når ho kom frå skulen. Mellomsteguten var for sjuk og orka ikkje, men eg og minsteguten kosa oss med kakao og nylaga horn. Det var så godt, å klare å vende ein ellers litt trist dag til ein meir positivt. Skulle gjerne klart å gjort det kvar dag, men der er eg ikkje enda. Eg øver meg. Som alle veit byr livet på små og større prøvelsar. Alle har nok også høyrt dette ordtaket før, men ein god ting toler å bli nevnt fleire gongar: "Det handler ikkje om korleis ein har det, men korleis ein tar det". Det kunne eg bekrefte for meg sjølv etter den dagen. Me har eit valg kvar dag om korleis me vil møte dagen. Nokre er født positivt innstilte, medan andre må jobbe litt meir for å klare å sjå lyspunkta. Eg likar å utfordre meg sjølv og kanskje har eg også utfordra deg no? 



Grip dagen!

Klem fra Kristina

14 kommentarer:

  1. For et kjempefint innlegg dette var. og så sant, så sant. Av og til må vi gå i oss selv for å finne både motivasjon og inspirasjon. Men det ser det ut som du har klart med glans. God bedring både til deg og familien og nyt hver eneste dag, uansett om den er sort eller rosa.

    SvarSlett
  2. Flott skrevet, ja man får sette pris på det en har :)

    Ha en fin dag!

    Carpe diem.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Fine ord, så sant. God bedring til dere!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!Lenge siden jeg var innom deg, det skyldes, til dels, noe sykdom her og, men også div gjøremål. Ser at dere ikke er friske, men at du fikk et godt ord å våkne til! Fint at du klarte å snu det hele til en glad dag! Likevel, jeg måtte le litt av det de to sa... God bedring til dere alle! -Margit-

    SvarSlett
  5. Hei Kristina!
    Hyggelig at baksten vår kunne inspirere! Jammen kan jeg ikke huske sist vi bakte noe sammen, men jeg skal si det var et skikkelig høydepunkt den dagen.
    Kjenner igjen det du skriver om! Jeg er nok en av de som må jobbe litt med å se det positive, i hvert fall sammenlignet med mannen :)
    Men det gjør så godt å ha fokus på det gode i livet, det gir energi og glede.
    Håper dere snart er helt friske igjen alle sammen!
    God klem fra meg

    SvarSlett
  6. uffda.. masse gode bedring i heimen... ja mange som er sjuke rundtom, det er slitsomt!! heldigvis går det mor lysere tider, på alle måter, klemklem,magny

    SvarSlett
  7. Så godt skrevet!
    Traff meg midt i hjertet her jeg ligger med omgangssyken...;)
    Takk for at du deler slike fine tanker :)
    God bedring, måtte dere blir friske snart!
    Klem (uten smitte..;)) herifra!

    SvarSlett
  8. Det er jo veldig slitsomt å være sjuke så lenge.
    Men det frisker opp med litt hjemmebakt og ikke minst, en dusj.
    Her har vi vært heldige og ikke hatt noen form for sykdom
    i disse smittetider. Håper det fortsetter slik. Nå har jo ikke
    vi små barn så er vel litt av grunnen. Min eldste sønn jobber i barnehage
    og han har vært litt sjuk. Men han bor ikke her lenger.
    I morgen har jeg bakeplaner, så da tror jeg det må bli horn med ost og skinke.
    Ønsker dere riktig god bedring og ei god uke :)

    SvarSlett
  9. Det er jammen sant! Man velger mye hvordan dagen skal bli, og det er vel også ofte sånn at man faktisk føler seg litt bedre ved bare å gjøre noe hyggelig:-) For oss som ikke alltid er naturlig positive er det fint med en slik reminder om at vi må huske å tenke positivt! God bedring til dere!!

    SvarSlett
  10. Gode Kristina! Skal si det stakk i magen da jeg leste første setning....trodde et sekund dere var rammet av hele den pakken...huff...fullt så ille var det ikke, men jeg kan skrive under på hvor mye det tærer når man er syke over lengre tid, og hvordan kreftene bare ebber ut. Men som Maria - så klarer også du dette :) flott henvisning til henne - du er så god.
    Og det å gjøre det beste ut av det, lage seg noen små oppmuntringer - ja, det hjelper tross alt. Også syns jeg du skriver viktige, gode ord her i dag - som jeg vil tenke på og la meg bli utfordret på. Sender deg en varm klem og takker deg for at du finnes :) (burde vel egentlig takket foreldrene dine, men pytt ;))

    SvarSlett
  11. Hei Kristina;)
    Huff ja da e ikkje kjekkt å bli sjuk eller ha sjuke unger,me og har hatt sjukt i hus meir eller mindre siden midten av Desember,kjedligt men me får jo prøva å sjå det positive i da,hihi eg er ikkje født opptimist men prøver å glede meg over småting.
    Gleder meg til desse vintermnd er over,til det blir lysere og lettere:)blir så meir innesitting no og treffer ikkje folk heller så masse,verre å gå ut når det er mørkt egentlig.

    Fine kveld til deg Kristina!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Hei Kristina
    Så fint innlegg og så til ettertanke! Her i huset har me og vore masse sjuke siste vekene og da gjera ofta dagane tunge...
    Eg kikkar ofte innom her hos deg sjølv om eg ikkje er så flink å legge igjen kommentar.
    Ønsker dåke god bedring❤ Godt det "snart" er vår😉
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  13. Hei Kristina. Er det nokon EG beundrar (som alltid klarar det), så er det DEG! Du er kjempeflink, står alltid på, travel som mamma og i jobb. :)
    Det er ikkje kjekt å vera sjuk, eller ha sjukdom i hus, håpe dåke kjem dåke snart.
    Horene dine ser fantastisk ut!
    Stor klem frå Mita.

    SvarSlett
  14. Hjelpe meg kor godt eg kjenne meg i gjenn! Håvard August har hjertefeil og har pga hatt auka infeksjonsfare. Førsta året i barnehagen var det sjukdom på sjukdom :-\ No er han hjerteoperert å vesentligt mindre sjuke, HERLIGT! Viktigt å gripa dagen og nyta kvardagen :-) God bedring til dåkå. klem frå Iselin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...