onsdag 30. januar 2013

Me lager vimpelrekke

Dagane kan bli lange når ein er heime grunna sjukdom. Då er det kjekt å ha noko å sysle med. Ja, for når ungane sin form er i bedring er det ikkje snakk om å halde seg på sofaen. Då er dei klare for action (noko ikkje mammo alltid er like klar for:/). 

Å lage vimpelrekker vart ein passande aktivitet ein av dagane me var heime, eg og ungane mine på 7 og 4 år.



Eg var på Panduro-hobby på Åsane storsenter på lørdag (ein butikk til å anbefale) og då fekk eg kjøpt med meg litt hobbyting som er passande for barn. Ein av aktivitetane er det eg viser i dette innlegget, altså: Vimpelrekker (berre for å vere sikker på at alle har fått det med seg ;)

Utstyret me brukte ser du her:




Tegne av, klippe og lime. Både 4 åringen min og 7 åringen min klarte dette bra. Og resultatet vart ikkje så verst heller:




No har me ei fin vimpelrekke som me tenker å ta fram og henge opp på kjøkkenet vårt kvar gong det er bursdagsfeiring her i huset. Eller ved andre spesielle anledningar der me skal feire noko.



Tusen tusen takk til alle de som kommenterte på forrige innlegg. Det er veldig kjekt med respons. Uansett om du kommenterer eller ikkje så var det kjekt at du ville ta turen innom her :)

Ynskjer alle ein fin dag!

Kristina




10 kommentarer:

  1. Så ut som dere hadde det koselig, og vimpelrekken ble flott.
    God bedring!

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. Så fine vimpler dere lager!!
    Elsker de arkene fra panduro!!
    Vi har en sånn butikk på senteret, og jeg er ofte innom og titter!!
    Ha en NydeligFlott onsdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig vimpelrekke! Og så gøy å kunne gjøre noe slikt sammen med barna sine :) en fin aktivitet det! :) Resultatet ble jo helt supert - og jeg skal "stjele" idèen om å henge frem vimpler når noen har bursdag :) lurt! Håper dere snart er friske alle sammen - også håper jeg du får en god onsdag i dag. Her er jeg litt halv-slakk og ikke helt i form, men det står sin prøve ;) mange klemmer din vei <3

    SvarSlett
  4. Det ble ei flott vimpelrekke.
    Ja en må ha noe å drive med når ungene
    begynner å komme seg igjen.
    Ønsker dere fortsatt riktig god bedring
    og en herlig dag :)

    SvarSlett
  5. Hei Kristina!:)

    Så koselig du steller i stand for ungene dine!! Og vimplene vart jo kjempelekre!!
    Håper formen er stigande hos dåke! Influensan har ramma meg og! Burde vore ulovlig å verta sjuk når ein er høggravid!;) men resten av familien er heldigvis på beina enda. kjenner det skal gravast djupt for å finna noko energi energiunderholde desse små når ein er sjuk sjølv, så all æra til deg:)
    P.s. Eg har laga meg ny blogg. Tidligare:mitt liv på Storhaug;)

    Ynskjer dåke masse god betring og ein finfin onsdag i stormen:))
    Klem Mari<3

    SvarSlett
  6. Så fin vimpel rekke! Elsket farger og mønster på de arkene-hverken for jentete eller guttete. Her har vi også tatt fram de samme vimpelrekkene hvert år til barnebursdagene, det er veldig praktisk :)
    Men etter dette innlegget fikk jeg lyst til å lage en til!
    Klem

    SvarSlett
  7. God morgen Kristina:)
    Så nydelig vimpelrekka dåke har laga i sammen,vimpler det passer alltid å pynte med og er så dekroativt og flott:)kjekkt når ein kan laga noko kjekkt i samen og kose seg med det,flinke du og så er det kjekkt når da er heimalaga og:)
    Såg det var ei no som fekk forespørsel om å laga til vimpler til et bryllup så det er virkelig fint uansett form og annledning:)

    Ønsker deg ein fin fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei igjen!!:))

    Tusen takk for fin kommentar! Det hadde vore veldig å koselig å få litt meir kontakt framover! Og lunsj Høyrtes kjempekoselig ut!! Ser fram til det;-)

    Ynskjer deg og din fine familie ei fantastisk helg!
    Klem<3

    SvarSlett
  9. Så fine :-) Neste gong du e i Åsane må du gi beskjed! Iselin

    SvarSlett
  10. Så flinke dei er, skjønningane mine! Du óg er så flink og kreativ, søss! Savner dåke! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...