onsdag 5. desember 2012

K N E K K E B R Ø D

Eg veit eg er litt treig, men no har eg og hengt meg på knekkebrød-bølga. Tredje ladninga på kort tid, så eg kan vel sei meg litt hekta.





Ikkje akkurat noko tradisjonell julebakst :) Men jammen godt å ha noko sunt og fornuftig å tygge på i desse juletider. For nok av kaker og sukker blir det likevel.



I dag startar me julebaksten, og tradisjonen tru er det KAKEMENN som blir den fyrste sorten her i huset.

Takk for alle skjønne kommentarar. Det gledar meg.

Ønsker alle ein fin 5.desember.


Klem fra Kristina

5 kommentarer:

  1. Heimalaga knekkebrød e godt, aldri for seint å byrja med da;) lykke til med julebakst!
    Fin blogg du har!
    Gina

    SvarSlett
  2. Nå er det alt for lenge siden jeg har laget knekkebrød.
    Det står øverst på skal bake listen min nå.
    Smaker jo så godt.
    Ha en god bakedag :)

    SvarSlett
  3. Slike knekkebrød er knallgode :) jeg er knekkoman (heter det det, eller fant jeg nettopp opp et nytt ord?;)) Og julebaksten ja...så fint at dere begynner i dag. Vi må se å komme i sving snart vi også, men helt ærlig har det vært mye vanskelig som har skjedd, som gjør at julen blir skøvet litt foran oss...Ikke noe greit, men jul blir det lell....om vi så må kjøpe 7 slag ;) (...noe vi aldri gjør...det holder med 3)
    Jeg ønsker dere en fin bakedag. Her skal jeg snart ut på tur i kulden...for deretter å ut med venninner i kveld. Det gleder jeg meg til. God klem din vei <3

    SvarSlett
  4. Så gode dei såg ut,så sunt og godt og perfekt som mellommåltid og med litt brunost på og med et glass melk til,godt:)
    Eg bruker både photoscape og picmonkey til å redigere bilder på og synest det er komt mange fleire muligheter der,spennande å prøve forskjellige redigeringsmuligheter!

    Ein fine kveld til deg Kristina:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Såg knakande gode ut, dei knekkebrøda! Så flink du er, søss!!
    Og spar litt kakemenn og knekkebrød til meg då. ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...