søndag 23. desember 2012

God jul!


"For et barn er oss født, en sønn er oss gitt. Herredømmet er på hans skulder, og Hans navn skal kalles Under, Rådgiver, Veldig Gud, Evig Far, Fredsfyrste."
Jesaja 9,6



 Eg vil få ynskja deg som er innom bloggen min ei fredeleg og god jul. 



Viser samstundes nokre bilder frå fredagens juletrepynting. Når golvet er vaska og treet er pynta, ja då senker julefreden seg. Det er verkeleg koseleg med jul og alt som høyrer med til denne fine høgtida.

Viktigast av alt er å hugse på kvifor me feirer jul. At Gud vart menneske og kom til jord som eit lite barn er jo heilt fantastisk. Født i ein ussel stall for å bli verdens Frelsar. I sangen ei krybbe var vuggen står det så fint:

"Fra krybba til korset gikk veien for deg, slik åpnet du porten til Himlen for meg"




Med alle gode ynskjer for jule- og nyttårshelga frå oss her nord i bygdo.


Klem



10 kommentarer:

  1. Koselige bilder av juletrepynting.
    Ønsker deg ei velsignet god julehøytid :)

    SvarSlett
  2. Så herlige og levende bilder! Ønsker deg en fantastisk julehøytid!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder,fin og god julestemning:)
    Ønsker dåke ei god jul og ei flott julefeiring!
    Juleklem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine en fredelig og koselig julefeiring!

    SvarSlett
  5. Så koselig! Ha en fortsatt herlig romjulstid!

    Klem Monica S.

    SvarSlett
  6. Så vakre dere er - og for et nydelig julepyntet hjem! <3 Jeg håper julen har vært fin og alt dere ønsket ! Er innom for å takke for alt du har gitt i 2012, gla for ha blitt litt kjent med deg, gla for alle spor du legger igjen - for alt du deler. Jeg ønsker deg de beste dager fremover - og et velsignet nytt år. DU er helt unik! Det neste året kommer til å bli bra, ikke sant? klemmer din vei <3

    SvarSlett
  7. Hei kjære Kristina.
    Godt nyttår til deg og dine. Håpar dåke har hatt dei kjemefin jul. :) Eg måtte dessverre tilbake til Bergen å jobbe litt i romjula, men fekk litt fri med familien innimellom. Og det var veldig godt. Dessverre fekk eg ikkje møtt deg denne jula, men håpar på at det ikkje blir så lenge til neste gong! Gledar meg til å følgje med deg og bloggen din inn i eit nytt år. Kjempeglad for at eg har deg som venninne. Du er ein fantastisk god person. Glad i deg! <3

    SvarSlett
  8. Innom for å ønske deg og dine et godt nytt år og for å si at du er tenkt på! håper dagene er gode!savner mer kontakt,men tro meg,jeg vet godt at dagene går i ett. Her har året begynt bra og det gleder meg. håper det fortsetter slik. god helg og god klem <3

    SvarSlett
  9. Innom for å takke deg for en skjønn kommentar hos meg for litt siden...Så herlig at du leste Dagen og fortalte at du kjente meg...sånn litt iallefall :) en dag håper jeg vi treffes!
    Savner innleggene dine - men tar det som et godt tegn at det er stille her. Da er du vel travel med familie og slikt - og det er MYE viktigere enn blogging. Tenker på deg og har ikke lyst å miste kontakt. Du er så bra ♥ ønsker deg en skjønn uke videre. klem klem

    SvarSlett
  10. Innom IGJEN - for å takke for skjønneste hilsen her om dagen. Du er bare så kjempegod!!! :)) håper du har en strålende helg, min venn! klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...