tirsdag 4. desember 2012

Eit lite "hallo" her i frå

Ein travel haust er over og vinteren og førjulstida er i full gong. Koseleg tid. Massevis av stemning, leik og glede. Men også stress og kav, alt etter kor flink ein er til å prioritere.



Bloggen er blitt nedprioritert i takt med at eg har byrja å jobbe meir som sjukepleiar. No jobbar eg 75 % tredelt, og med tre barn i tillegg, er eg selektiv med kva eg bruker tida mi på. Det har vore godt med ein bloggepause. Både frå å skrive sjølv og å lese andre bloggar. Det er klart ein blir påverka av å lese det andre formidlar, så derfor er det godt med ein "faste" iblant. Fokus bort frå det materielle, tilbake til dei verdiane som betyr mest for meg. Redusere overforbruk, tenke meir miljøvenleg. Utfordrande, men noko eg kjenner gjer meg meir tilfreds.
Når ein går mykje heime er det fort gjort å bli for opptatt av korleis ein har det rundt seg. Me har SÅ mykje å vere takknemleg for. Berre så synd me ofte er blinde for det...



Jaja, litt bilder frå heimen blir det frå meg her i dag likevel:) Me har vore ute i skogen og henta inn juletre. Berre slike mini-grantre altså. Det store skal eg vente leeenge med. For i år får advent vere advent hos oss.



Søte små tre som skaper stemning i stova. Koseleg, enkelt og ikkje minst, gratis!



Eit lite glimt av stova, som er prega av leik/-er. Noko den i stor grad er før etter kl.åtte om kvelden. Heilt fint synest eg :)



Eg må berre me om orsaking til alle de som forgjeves har kikka innom bloggen min siste halvanna månaden. Takk for at de har tolmod med meg.

Adventsklem frå Kristina

5 kommentarer:

  1. Hei igjen. Koselig med en liten oppdatering fra deg.
    Ja det begrenser seg hvor mye tid en har til rådighet med tre unger og så pass mye jobb. Tror du prioriterer helt riktig. Er glad jeg slapp å lure på om jeg skulle blogge eller ikke da ungene mine var små. Er glad jeg hadde muligheten til å bruke tida mi sammen med ungene og på huset uten å måtte "konkurere" med alle de flotte interiørbildene som stadig dukker opp i mange blogger.
    Syns du har et koselig hjem som preges av at dere har små unger. Og det skal det, ungene bor også der. Huset skal ikke være et utstillingshus som ungene omtrent ikke kan bevege seg i. Jeg ønsker deg ei herlig adventstid, og kos deg sammen med dine, og blogg gjerne når du har lyst. Syns det er koselig å lese det du skriver. Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Søte og gode Kristina:)
    Du veit du gleder mange med innlegga dine og så kjekkt du prioriterte et igjen:)tusen takk for sist,den maten me fekk var heilt fantastisk,dumt at eg ikkje ligner på søstera mi for eg er jo ikkje glad i å lage mat,men me er jo forskjellige heldigvis og godt er det ellers så hadde det blitt kjedligt:))
    Nydelig med dei små trærne,skal ta Milla med ut imåro og kikke etter slike trær,elsker dei dagene ho er heima fra barnehagen:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Sitat storesnupp istad når ho såg headeren din: "Er det en engel eller en ekte jente? Hun var veldig søt!" :)
    Så koselig med eit innlegg fra deg!! Herlig tekst og nydelige bilder. Det er slik det skal vere med blogging, tenker eg, at ein gjer det kun når ein føler for det, om det er daglig eller ein gang i halvåret! Det er godt å kjenne at ein er tilstades i dei tinga som betyr mest for ein. Ønsker deg fine førjulsdagar! stor klem

    SvarSlett
  4. Å, der var du jo! Og jeg leste også ordene fra deg inne hos meg, og ble så gla. Tenkte det kanskje betydde at du var på gli igjen :)
    Men du, det er så sant - at det er viktig å ta pauser i blant. Jeg også gjør det. Noen ganger uten at noen vet det - jeg bare kobler ut å lese andre blogger...men fortsetter å skrive litt på egen. Andre ganger sier jeg klart og tydelig at nå må jeg ha pause. Sånn er livet, det er så mye som skjer, så mye man skal rekke og orke...Og vips, så er man tilbake - og jeg er gla for å "se" deg igjen.
    Så skjønt at dere har vært ute og hentet små-trær, det er så lekkert og dekorativt, og man trenger ikke ta helt av i adventstiden. Her er også advent, advent....ikke jul. Ikke enda.
    Ønsker deg en nydelig dag skjønne deg. klem klem

    SvarSlett
  5. Endelig tilbake! Hurraaa!:) Har savna deg her, så no var det så kjekt å lesa litt fra deg og dåke igjen. Skikkelig koselig med dei små trærne dåke har henta. Og eg elske å sjå stova dåkas med masse leker i. 2 veker, så kan eg vær der å leka igjen! Yippi! Gledar meg til å komme heim no. Ha ei god adventstid vidare, så snakkast me om litt. <3 Klem Helene

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...