søndag 14. oktober 2012

Å kor herleg det er...

... å kome seg ut på tur!



I dag fekk me oss ein fin skogstur ilag. Mammo laga hytte med ungane medan pappen fyrte opp bålet.


Når eg er ute i naturen ein slik fin haustdag kjenner eg at eg verkeleg lever. Dei gode lydane, friske lufta, det ekte og nære. Alt kjennes så godt. Det er akkurat som at ein kjem nærare dei personane ein er saman med òg. Ingenting som forstyrrer. Berre oss, ilag, ute i Guds frie natur.



Fammen samla rundt bålet. Pølser og pinnebrød slår aldri feil.





Kjekt at du tok turen innom bloggen min. 

Klem fra Kristina

13 kommentarer:

  1. Koselig innlegg, Kristina! Og jeg opplever det på samme måten å komme ut i naturen sammen som du beskriver det. Noen ganger har det selvfølgelig blitt mye klaging og styr å ha barn med på tur, men etter hvert som de blir større blir det mer og mer gøy!;)
    Håper dere har det bra sånn ellers også!
    God klem fra meg

    SvarSlett
  2. Å så koselig å se dere! Nå må vi snart treffes på ekte igjen også:) Vi har vært på familieleir i helga-veldig kjekt:) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  3. Åh, du har så nydelig familie Kristina!! Jeg har det som deg,det er akkurat som om man kommer nærmere hverandre når man er sammen uten forstyrrelser utenfra :)

    En god dag ønsker jeg deg!

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder Kristina,godt å komma seg ut i naturen og kosa seg:)eg liker veldig godt å være ute slik men er ikkje så glad i fjellet,hihi liker meg best nede i markjo:)
    Ønsker deg ei fin ny veka:)
    Gode klemmer fra lillian

    SvarSlett
  5. For noen herlige bilder.
    Vi hadde også mange flotte skogsturer med bålbrenning da ungene var små.
    Nå reiser de på egne turer. Fint at en har lært de noe de tar med seg videre i livet.
    Ønsker deg ei herlig høstuke :)

    SvarSlett
  6. Idag er mamma innom og kikkar på bloggen din,Kristina. Så kjekt det ser ut med familietur i skogen, med hytte og bål, og med kvalitetstid ilag med ungane! Dette var nok ein flott haustdag der store og små kosa seg ute!
    Eg og pappa skulle gjerne vore med!!
    Klem frå mamma

    SvarSlett
  7. så kosleg Kristina.
    Friluftsliv er alltid kjekt,ja for både liten og stor.

    Henriette

    SvarSlett
  8. Enig - turer ute i naturen er alltid kjekt. Åsså føler man sseg så frisk og opplagt etterpå. Ser ut som dere koste dere veldig.

    Klem lene

    SvarSlett
  9. Kjære gode deg - hvordan har jeg gått glipp av at du har lagt ut dette innlegget? *klør meg i hodet* Pleier få med meg det meste her på siden din, men neida...Uansett - dette var et orntlig kose-innlegg, der du fikk meg til å få rykninger i ut-på-tur-foten ;) Nydelige bilder av de fine barna dine, og den fine familien dere er, da :) Det gjør godt med slike turer. Kanskje står en sånn en på programmet denne helgen?
    Håper du har fine dager min venn - jeg ønsker deg en nydelig helg og glade dager med dine. God klem fra meg

    SvarSlett
  10. Innom med en klem - igjen - håper du får en flott ny uke <3 og at du har det bra midt i denne høst-tiden :) klem klem

    SvarSlett
  11. For ein koselig tur! Dåke e så fine og gode! Savne dåke masssse! <3 Ringe deg ein dag snart:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...