torsdag 13. september 2012

Strikka bolerojakke

Hausten er tida for strikking, hekling og anna småsyssel. Mitt første prosjekt er ferdig. Det vart ei bolerojakke til jento mi, strikka i deilig mjukt alpakka garn

 ♥

 ♥

Har du funne fram strikkepinnane dine?

Ynskjer alle som er innom ein fin dag.

Kristina

8 kommentarer:

  1. Det var en nydelig jakke på ei skjønn jente.
    Så flink du er. Har desverre ikke lenger ermer til å strikke med. Får vondt etter bare noen masker.
    Liker jo egentlig godt å strikke, så jeg savner det.
    Men det er jo så mye mer jeg kan gjøre. Liker jo godt både å brodere og sy med maskin, og mye annet.
    ha en herlig høst :)

    SvarSlett
  2. Så flott den boleroen var til henne. Nydelig til kjolen hun har på seg. :) Søt jente. :)

    SvarSlett
  3. Så flinke du er Kristina,den var kjempeskjønne:)strikka masse før men så gjekk eg lei og har ikkje gjenopptatt det men det er jo så inn å strikke for tida og det er utruligt masse flott ein kan trylle fram:)
    Ein kjempefine dag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  4. En ting vil jeg si og det er at jenta di er så skjønn at jeg ser nesten bare henne!
    Neida, jeg ser også en søt bolero som du må ha lagt glede og lykke i når du strikket, for jenta ser så lykkelig ut! -Margit-

    SvarSlett
  5. Det var en fin bolero!!
    Og så er Sara bare helt nydelig!- akkurat som mamman sin ;)
    Takk for en nydelig og hjertevarm kommentar i går, det gjorde så uendelig godt å lese. Og jeg er enig i det du skriver, at tiden jeg gir barna ER verdifull, selv om det ikke alltid blir så mye kvalitet over det..

    Vi må gjerne treffes igjen snart ja! Hva med høstferien? Kanskje det hadde vært en mulighet, enten for dere med Sørlandstur, eller at vi kunne ta en Vestlandstur..

    Vi tastes! Ha en god helg, alle sammen!:)

    SvarSlett
  6. nydelig boldero, jeg har faktisk strikket to av det mønsteret der, bare i bomullsgarn. Det holder seg ikke over tid, så jeg skulle nok brukt alpakka jeg og

    SvarSlett
  7. Så fin!!! Skulle ønske jeg hadde lært meg å strikke.....Men jeg kan hekle litt, så mitt prosjekt er et teppe til lille tulla. Jeg er ingen racer på håndarbeid, men skal iallfall prøve. Heldigvis har jeg en snill mamma som strikker. Så guttene mine har heldigvis fått noe hjemmestrikket :-)

    SvarSlett
  8. Så utrolig fin!
    Både bolero og jente :)
    Hadde jeg bare kunne strikket sånn!
    Ønsker deg en flott helg :)
    Klem Toril

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.