lørdag 15. september 2012

Pynta til haust

Inngongspartiet vårt har no fått litt haustleg preg. Lyng og Chrystathemum er favorittar hjå meg på denne årstida.



Denne gongen valde eg ein gul Chrystathemum. Eg er litt svak for sennepsgul fortida. Synest den er veldig fin å mikse med andre fargar, f.eks mint.



Den gamle gardintrappa likar eg godt. Den er fin å pynte med ulike lykter, blomar og anna.



Helleplattingen har mannen lagt i sommar. De fekk sjå den ferdigfuga halvdelen av den :) Resten står på vent. Det er ikkje mannen det står på, han har veldig lyst å gjere ferdig prosjekta sine, men det er travelt å vere småbarnspappa. I helga er han stort sett aleine med ungane medan eg er på jobb. Gode og flinke mannen min.




Eg vil ynskja deg som er innom ein god dag.


Klem Kristina

6 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet ved inngangen din.
    Liker godt den trappa di.
    Dere er flinke begge to, men det er travelt å være småbarnsforeldere det er helt sikkert.
    Ungene vokser så fort, så en får bruke tida med de så godt en kan. En kan ikke jobbe hele tida mens de er små.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig du har pynta utenforbi,kjempefint:)
    Dåke er så flinke atte så masse som dåke er med på og driver med!
    Ein fin fin kveld til deg og dine!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så nydelig du gjør det der hjemme :)
    jeg håper du har en god jobbehelg min venn...Blir bare kort fra meg nå - er bare innom for å se på ditt siste, fine innlegg - og for å takke deg for dine oppmuntrende ord til meg - du er og blir unik, og helt spesiell. Takk, Kristina. God klem herfra

    SvarSlett
  4. Vakkert å se! Veldig fint med de steinhellene! Flink mann!
    Må være en fryd å se dette når dere er ute! -Margit-

    SvarSlett
  5. Så veldig koselig du har gjort det ute, og så fin plattingen ble.

    God tirsdag :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint, Kristina. Det er alltid så koseleg og fint hos deg. :) Nyt haustdagane. Stor klem frå meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...