tirsdag 11. september 2012

10 dagar med sol...

...har gjort godt for kropp og sjel.



Eg er så heldig å ha ei svigermor som har hus i Spania. Den siste halvanna veka har me tilbragt i sol og varme. Eg har fortsått at me ikkje har gått glipp av så mykje medan me har vore borte, sånn vermessig iallefall ;)


Pappa lagar basseng i strandkanten.



Temperaturen låg på rundt 30 grader i skyggen. Heilt perfekt.



September er ei fin tid å reise til syden på. Det som er negativt er at ungane må ta seg fri frå skulen. Skulejenta vår fekk med seg ei reisebok som ho har skrive og teikna i medan me var der. Ho fekk lære seg nokre spanske ord, litt fakta om landet og ellers ført logg om kva ho har drive på med. Det er jo lærerikt det også ;) Så får me heller prøve å ta igjen det tapte på skulefronten.



Me reiste saman med foreldra mine, søstera mi med mann og baby og tvillingsøskena mine. Dermed vart me eit reisefølge på 12. Einsame har me iallefall ikkje følt oss :)




No er batteria lada og me er klare for hausten.



Kristina




10 kommentarer:

  1. Søteste Kristina :)) jeg blir alltid like gla når jeg ser du er " på nett" igjen - og at det har kommet noen ord her på bloggen din. Og denne gang var det masse positivt og masse fine bilder av en vakker familie. Dere er virkelig flotte <3 SÅ deilig med 10 dager der i Spania, det gjør alltid godt for kropp og sjel det :) og ja, det er litt av en fin oppladning til høsten. :) Jeg blir nsygjerrig på hvor i Spania. Foruten om å være frankofil er jeg også spanskofil (heter det det?) - jeg har nemlig bodd der og har litt av det blodet i årene også ;) ønsker deg en fin uke videre min fining :) klem

    SvarSlett
  2. Så herlig med noen dager med sol og varme på høsten.
    Heldige dere som har familie dere kan besøke i Spania.
    Min mann har ei stesøster i Spania. Hun har bodd der i mange år,
    og vi har enda ikke vært der. Men nå i høst skal jeg en tur.
    Kanskje jeg får med min kjære også en tur til våren.
    Vi får se.
    Ha en herlig uke i høstNorge :)

    SvarSlett
  3. Jeg skal til samme by. Er vel ganske mange nordmenn der etter hva jeg har forstått.
    Hun jeg skal besøke har bodd der fast i sikkert ti år.
    Før det var hun der en del på vinteren.
    Håper det er litt varme igjen i slutten av november også.
    Det blir nok varmere enn her på den tida i hvert fall. hehe.
    Ja det er mulig jeg beholder skjenken slik. Har hatt den lenge, og
    mange ganger tenkt jeg skal male den. Men den er jo ikke malt enda da.
    Er ikke det første jeg skal male nå. Må flikke litt på en del som
    ikke er helt ferdig først.
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  4. godt å komme til varmere strøk å få tine opp litt - og lade batterier.
    Alltid kjekt å reise sammen med familie eller venner

    SvarSlett
  5. Å det så ut som en herlig tur!
    Og så koselig å ta turen sammen med familie :) Kjempefine bilder av dere! Dere er en skjønn familie på alle måter! ;)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  6. SV: takk for ditt besøk hos meg, min venn :) Og du, jeg vet jommen ikke om det er noe som heter spanskofil ( det fant jeg like godt opp!) - men frankofil, jada - det finnes :) eller var det spanskoman jeg skrev? ja, det hørtes jo enda snodigere ut. Nok om det - gøy å høre hvor dere har vært. Faktisk ikke vært der (tross min fartstid i landet)- dvs, bare på gjennomreis, og selvom du sier det er en typisk turistplass, så pytt - det viktigste er sol og varme og det å være sammen, ikke sant? :)) ønsker deg en nydelig uke videre kjære deg <3 Ps. litt nysgjerrig når du sier du har mye du gjerne ville sagt meg... ;))

    SvarSlett
  7. Endelig er jeg på bloggrunde igjen, og da er det alltid så fint å stoppe her :-). Så fine bilder av en nydelig familie. Syntes og det var så vakkert det du skrev i innlegget under. Jeg har og erfaring i å prøve å gå egen vei. Ikke så lurt, men det gjør jo ikke så mye når vi har en kjærlig far som rettleder oss. Jammen godt han har god tålmodighet. Vi er på husjakt, og det hender vi blir litt ivrige. Da er det godt å bli stoppet, selv om det svir litt akkurat det og da. Jeg ønsker deg en fin høst, og masse velsignelse over den. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Ååå så herlig ,er det Torrevieja ??? Synes jeg kjente meg igjen :)
    Hadde min beste venninne som bodde der,hun døde av kreft i mars i år ♥
    Så den plassen har jeg bare GODE minner fra ♥ Tror jeg besøkte henne 4-5 ganger

    Herlige bilder dere har tatt,sikkert deilig å få sol på kroppen :))
    Nydelige og fornøyde barn ♥

    Klemmer

    SvarSlett
  9. ja så herlig... er HELT enig. september er en flot tid å reise på, og så godt å få lade ba¨tteriene for høsten!kom selv nett hjem fra algarvekysten, 35 grader og bad er bare herlg...
    kose deg videre i høsten, klemklem,magny

    SvarSlett
  10. Hei Kristina! Å så nydelige bilde av dåke frå Spania turen. Såg fantastisk fint ut:-) Håpe alt e bra! Klem til deg!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...