torsdag 30. august 2012

Nymalt krakk


Eg fekk lyst å prøve ein ny farge på malinga denne gongen. Olivengrønn vart det då.  






Krakken som eg kjøpte i eit dødsbu i vår, har fått seg ein liten makeover. Under lokket er det oppbevaringsplass. Ein praktisk og koseleg krakk synest eg. Men litt uvant å male ting i grønt, det må eg innrømme. Kan hende eg må fram med kvitmålinga om ei stund, men først gir eg Olivengrønn ein sjanse.


Krakken slik den var før eg fann fram malerkosten. Litt for shabby og slitt for min del.





Krakken står nede i gongen vår. Greit å ha ein plass å sitje når ein skal kle av og på ungar. 





Over krakken heng ei hylle med litt for mykje stasj på. Jaja, gjestene blir iallefall ynskt velkomen, og det er trass alt det viktigaste, at det er hjertevarme i huset vårt. Så får det heller briste å bære alt det som har med interiøret å gjere :)





Tusen takk for at du stakk innom nord i bygdo. Det set eg veldig pris på. I det siste har fleire folk frå nærmiljøet komt bort til meg og sagt at dei les bloggen min. Det synest eg er veldig gøy å høyre. Eg vil jo gjerne formidle noko gjennom bloggen og då er det kjekt at folk liker å lese det eg viser gjennom ord og bilete. Legg gjerne igjen eit spor viss du har tid, det blir eg så glad for :)

Klem frå Kristina

10 kommentarer:

  1. Hei Kristina:)
    Veit du at dei gangene eg har vært hos deg så har eg alltid syns det på hylla er så fint og det er ikkje for masse:)Dere er så gjestfrie og gode dere,skulle ønskt eg hadde orka å vært flinkere til å ha besøk men det kommer seg kanskje.
    Så fin krakken blei i den fargen,eg har så lyst å få tak i et skap som eg vil male i gråtoner,kan bli litt lei av for masse kvitt så synest krakken må være sån eg:)
    Du har ein veldig flott blogg og det står respekt av at du deler mange ting,eg har nok lagt meg på et meir overfladisk plan,godt å ha et fristed fra alt anna men noken ganger er eg litt meir personlig og deler litt:)

    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord Lillian, du er skjønn som seier så mykje fint til meg ♥ Eg syns ikkje bloggen din er overfladisk i det heile tatt. Du er ekte og ærleg om ting og det liker eg. Del det du har lyst til du Lillian, me er forskjellige allesaman og det gjenspeiler seg i bloggane våre. Stor klem

      Slett
  2. Kjære deg, så gøy å bruke en farge man kan bryte litt med- Olivengrønt var veldig fint det, krakken beholdt sitt gamle preg - samtidig som den ble shinet opp :)
    Og så koselig dere har det der hjemme. Og du? så flott med folk som kommer bort og sier de leser bloggen din. Må innrømme jeg lurer litt på hvor "nord i bygdo" er...? hvilken bygd er det snakk om? ;) har mine anelser, tror nemlig du er fra en plass jeg kjenner litt folk .evt har familie ;) Fortell om du vil :)
    Så må jeg bare ønske deg en flott uke. Blir litt kort innspill fra meg her i dag, jeg ligger rett ut med influensa (enda!!) mange klemmer til deg som er så god - og som jeg er så gla å bli litt kjent med :) klem klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Spirea :) Plassen eg bur på heiter Stord. Ei øy mellom Haugesund og Bergen som har fått bystatus (tru det eller ei). Så me bur ikkje på bondelandet sjølv om navnet på bloggen kan tilseie det :) Frå gamalt av har navnet på "bygda" me bur i blitt kalla for Nordbygdo, derav navnet på bloggen :)

      God bedring til deg min kjære venn, håper og ber om at du snart må bli frisk. Klem klem

      Slett
  3. hei kristina.... kom gjerna innom i kveld visst du kan kl2030, me jobbar fortsatt med å få til vel foreninga.
    :)

    koslig innlegg i fra deg i dag og.
    Fin krakk, eg likte fargen.
    Eg skulle egentlig bare vaske vårt soverom grundig i dag, men har endt opp med malarkost og pensel.Nå blir det ein mørk endavegg, og parketten har eg tenkt å rett og slett mala over. :)
    GØY!

    SvarSlett
  4. Synes krakken din ble fin jeg. Fikk lyst å male min Ikea krakk. Men tror den blir en eller annen blåfarge. Kjekt med noe som ikke er hvit også.

    Klem

    SvarSlett
  5. nydelig farge på krakken - synes jeg i allefall

    SvarSlett
  6. En flott krakk. Fargen er nok litt uvant, men den var jo flott.
    Kanskje du syns den blir finere etterhvert.
    Mye fin pynt som lyser opp på hylla di.
    Ønsker deg en god fredag :)

    SvarSlett
  7. Krakken passet fint inn hos deg og fargen også!
    Er fint med annet enn hvitt!
    Ser at Hulda, min datter, også maler i litt farger nå.
    Fint og koselig hos deg! -Margit-

    SvarSlett
  8. Hei hei :-) Eg lese bloggen din fast, men desverre sjelden eg kommentera. Du har ein inspirerande heim, ein nydelige familie og ikkje minst masse godt i hjarta. Savna deg <3 helsing Iselin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...