mandag 27. august 2012

Ein god sommar er over


Nokre glimt ifrå sommaren vår. 


      Leik og is på fotballbanen i Mandal.





Strandliv! Me fekk oss heldigvis 2-3 soldagar medan me var på ferie i Mandal. 







Ein tur i dyreparken vart det også. 





Sukker-kliss-klass-spinn. Nam-nam.
Det var tjukt med folk her denne dagen. Her satt me benka framfor Kardemommeby-forestilling. Det blir fort eitpar timar som går med i køståing ein slik dag. Men det er prisen å betale for å reise der i høgsesongen. Ungane hadde uansett ein toppers dag.


Eit av høgdepunkta for min del denne sommaren var innhaustinga av jordbæråkeren. 30 planter gav oss heile 20 kg jordbær. Søte, smakfulle bær heilt utan kunstige stoff. Glede.


Me har fått fleire fine turar saman med gode vener. Plukke blåbær, fange småfisk, grille pølser og berre nyte naturens gode gåver. Herleg. Dette er jo noko me i høgaste grad kan fortsetje med sjølv om sommaren er på hell. Eg håpar me kan få mange fine turar utover hausten. 





Ungar i leik ved sjøen. Fange krabbar, vasse og kose seg ilag. Om ikkje sommarsola har vore med oss kvar dag, så har me likevel fått mange gode sommarminner å glede oss over. 



Dette var berre nokre glimt ifrå sommaren vår. Det kjentes godt å mimre litt over dagane me har hatt og gjere seg sjølv klar over at me faktisk har hatt ein god sommar. Det håpar eg du også har hatt.


Kristina


7 kommentarer:

  1. Så herlig med litt sommer-mimring, og så fint at du deler de fine bildene med oss andre :) Ser ut som dere har kost dere, og hatt glede av sommeren der dere har vært :) Mandal er jo kanonfint, ikke sant? :) Også er det veeeldig fint litt lenger øst også ;) hehe...
    Så fin familie du har, virkelig skjønne alle sammen! Og 20 kg jordbær av 30 planter? det var jommen bra! (skriver det bak øret til neste sommer, da skal vi plante jordbærplanter...)

    I dag er jeg hjemme og syk. Lillegutt er også syk. Faktisk er v i så syke at mannen måtte ta fri for å ta seg av oss ;) hehe...er ikke det fint? Solen skinner ute, men jeg er inne...sukk...
    Også du - tusen takk for skjønn kommentar hos meg for noen dager siden. Blir så gla for å se deg innom igjen, har savnet deg veldig. Litt tomrom-følelse...
    Også syns jeg det er så fint du sier du føler vi blir litt kjent gjennom dette med bloggene - og kanskje en dag møtes vi, sånn skikkelig - ikke bare noen meter unna i dyreparken ;) det håper jeg, det hadde vært så gøy å møtt deg :)
    Nå ønsker jeg deg en skjønn uke videre, min venn. Mange gode klemmer din vei :)

    SvarSlett
  2. Så bra du er tilbake!!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei Kristina:)
    Så koselig å høyre om sommaren dåkas,herlige bilder og fin lesing:)
    Tenk å få så masse jordbær ut av dei plantene,jordbær e bare så godt og må jo nytas fullt ut:)
    Ønsker deg ei flott ny veka:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Herlig med en så fin familie, og fint å se at dere har hatt en god sommer! Det er alltid godt å være sammen med sine kjære! Deilige jordbær!
    Ønsker dere vakre dager! -Margit-

    SvarSlett
  5. Så mange herlige sommerminner å ta med seg inn i høsten og vinteren.
    Herlig med litt sol og varme når det er sommeren, så det er godt dere
    har fått noen slike dager innimellom.
    Ønsker deg ei herlig siste sommeruke :)

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har :) fant deg hos hjertespor ;) eg savnar sommaren allerede.. men godt å ha gode minner å sjå tilbake på <3 klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  7. For ein flott sommar! Ser ut til at dåke har hatt det fint alle saman. Kjekt me sjølvdyrka jordbær, dei ser knallgode ut!! :)
    Vart dessverre ingen tid til Stord i sommar på meg, har vore ein travel men flott sommar, hehe. Håpar uansett at me treffast om ikkje alt for lenge, Kristina.
    Håpar de alle har det bra, ha nokre fine "snart-haust-dagar", hehe. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...